Gå til innhold

Dere som får utbetalt fra netto 19.000 i måneden: hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er i midten av 20 årene, jobber hos aker solutions, med fagbrev i lagervirksomhet. Har rett under 30000 brutto, netto avhenger av skattetrekk, men over 20000 netto. Fornøyd med det jeg.

Jobber som ass. avd sykepleier har utbetalt ca 26.500 hver måned, jobber da hver 3.helg for og holde sykepleiekunnskapene mine vedlike! Tar også enkelte ganger sykepleieoppdrag for et bemanningselskap.

Har 24.000 utbetalt. Er nestsjef innen handel. Men er pr.dd. frikjøpt i et år pga. fosterbarn. Har derfor litt mer enn til vanlig, men det trekkes ikke feriepenger og pensjon noe det ville blitt på jobb.

Annonse

Har ca 20.000,- utbetalt i måneden pluss årlig bonus.

Er butikksjef i en liten butikk med omsetning på 4-5 mill i året.

Har ingen utdanning utover vanlig videregående, men har snart 20 års erfaring fra butikk og har utallige salgskurs, plakatskrivekurs, markedsføringskurs, eksponeringskurs, hms-kurs osv osv.

Bor i liten by ute i distriktene.

Det er jo helt håpløst å spørre om hva folk får utbetalt da HI. Det avhenger jo helt av skatten deres. Jeg og en kolllega har samme lønn men jeg har utbetalt mange tusen mer enn ho fordi jeg har mye gjeld og det har ikke ho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...