Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg fant ut jeg var gravid 3+5, den kvelden hadde jeg kraftige krampe og stikk nede i magen, drev og ryddet men det kunne jeg bare glemme da jeg bare måtte sette meg. To dager etterpå (som da blir mensdato) begynner jeg blø litt, noe jeg tolker som en festeblødning siden det bare var litt og egentlig ganske rosa. Hallannen uke senere, idag, står jeg opp og går på do. Jeg tørker meg og ser mer rosa/rødt blod på papiret. Dette var ikke planlagt og jeg hadde tatt angrepille etter samleie. Er alene med en fra før så er ikke aktuelt for meg og beholde (hvis de er noe beholde lenger). Jeg har time til ul imorgen, også sansynlig MA på fredag. :/ Håper virkelig dette kan være starten på en SA, ønsker ikke ta ma?? Noen som har hatt det før som kan si meg det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143411592-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror kanskje ikke du helt vet hva en MA er altså, for det er gjerne ikke frivillig.... Folk opplever SA forskjellig. Jeg har hatt 2 stk, der jeg begynte å blø ganske mye av meg selv første gangen, og at det bare kom noen dråper den andre gangen slik at jeg måtte få tabletter for å få ut restene. Jeg hadde ingen smerter noen av gangene, annet enn at det var psykisk vondt så klart. Hvis du skal ta provosert abort så får du først en tablett på sykehuset som stopper utviklingen av foster og morkake, også må du ta en tablett hjemme som støter ut fosteret. Det høres ikke ut som du er så langt på vei, derfor tipper jeg det blir denne løsningen og ikke utskrapning. Du får bare huske på å bruke prevensjon heretter... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143411592-sa/#findComment-143411817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå