Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er duften jeg bestemte skulle bli min bryllupsduft. Har brukt den av og på i perioder, og elsker den. Har alltid vært vanskelig og finne og de prøver ALLTID og selge på med EDEN,- fra samme merke..En duft som lukter svett hest i blomstereng på meg....Nei, det er IKKE samme duftnoter, det er ikke en litt "sterkere" utgave av den jeg vil ha,,det er en helt, komplett annen duft.......SOm desverre er enkel og få tak i. Etter mye leting her og der, ringing til parfymere(til og med til Sverige) osv osv, så fikk jeg til slutt vite at den har gått ut!!!! Noen mener det var årevis siden, andre mener det var i fjor høst mens andre igjen mente at de sluttet og produsere dette året her..Uansett, siden det alltid VAR vanskelig og få tak i denne, så er det INGEN butikker som har et "lager" stående....Og jeg får ikke tak i den...Hjelpes....Jeg har flere parfymer jeg liker og bruker, mange fra Clean serien, Laura, Hugo Boss Woman, DKNY, Light Blue av DG, Issy Miyaki, og MANGE flere, men INGEN har gitt meg "bryllupsfølelse":.SÅ begynte jeg og tenke på hva jeg har brukt og bruker, og Eau D*Eden kom til meg...Det er bare 2 år siden jeg kjøpte den sist.....Hadde jeg visst... Er det noen av dere der ute som har en liggende? Kanskje fått i gave en gang, ikke likt den og bare latt den stå? JEg er litt desperat, for alterntivt må jeg finne NY duft, jeg bare KAN ikke bruke noen av de andre jeg vet jeg liker..De er gode, men får IKKE rette følelse av noen av de.....Sukk..3 uker igjen og greier... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143411497-eau-deden-fra-cacharelparfymeeau-de-toilette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå