Gå til innhold

Tips til sydentur med baby ønskes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle praktiske og løsningsorienterte mammaer!!

Vi har aldri vært i syden med barn før og tenkte oss en tur i høst. Hun har akkurat fylt 8 mnd. Noen som har noen erfaringer å dele i forhold til utstyr og smarte løsninger?

Har dere med bilsete foreksempel? hvordan reiser en trygt? Hva med mat til baby på 8 mnd, tar dere med middagsglass? Og reiseseng, ta med madrass? hmmm.. Og hvordan transportere vogna, finnes det noen sånne reiseposer til barnevogner?

Håper på noen bra tips!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Et vennepar av oss var nettopp 2 uker i Kroatia med sin 9 mnd gamle datter, og de lånte vår hendige lille Angelpack bæresele, slik at de slapp å ta med den digre bæremeisen :)

Skrevet

Rhodos (Kallithea) er perfekt for de med barn,bare 20 min med buss fra flyplassen og det er en fordel. Hadde ikke med bilsete,vi kjørte bare buss og da satt min jente på 9 mnd på fanget.

Jeg tok med noen middagsglass,men på sunving der vi bodde er det butikk som har masse av de samme varene vi har i norge,også middagsglass.

Vi tok ikke med reiseseng,en har nok å dra på fra før så blir bare enda mer...vi leide seng på stedet,hadde med ekstra håndklær som vi lå i to lag oppå madrassen,holder bra det.

Når det gjelder vogn så er det sånne prampack man kan bruke,google det så ser du hva det er hvis du ikke vet det. Vi fikk tak i en stor rull med bobleplast og surret rundt vogna og det gikk kjempefint..fikk tak i det på en industriplass,vet posten har sånn man kan kjøpe,hør med venner og kjente om de vet om evt hvor man kan ha det...

God tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...