Gå til innhold

Andre her som fikk sykt vondt i puppene på et tidlig stadie i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går, ca 1 uke over IKM! Og helt fra uken før forventet mens har jeg hatt så sinnsykt vondt i puppene!

Er det vanlig at det kommer så tidlig? Blir de sånn heile tia? Grøss:) hehe!

Fortsetter under...

I et par uker (ca uke 8-10 hvis ikke jeg husker feil) var de kjempevonde. Daklarte jeg ikke ta på meg bh, sove godt, eller være borti dem. Det var faktisk så vondt at jeg grein hver gang jeg kledde på meg :P Men det gikk heldigvis over :)

Jeg fikk positiv test dagen jeg forventet mens, ca en uke etter det begynte puppene å bli skikkelig ømme!

Dette vedvarte til omtrent uke 12, da "mistet" jeg mange av gravidsymptomene. Er nå i uke 33 :)

Lykke til!! :)

Hadde det også sånn. Nesten uutholdelig :-) Men det ble bedre etterhvert. Begynnelsen av svangerskapet kan også føles dramatisk, der man føler seg trøtt, opphovnet og kanskje kvalm.

Annonse

1. gang jeg var gravid hadde jeg skikkelig ømme bryst helt fra eggløsning og til jeg var 10 uker.

2. gang fikk jeg ikke ømme bryst før jeg var 10 uker. Hadde det da ca til uke 20. Men da var de aldri så ømme som de var i første svangerskap

Ja! De var skitvonde! I tillegg var brystvortene så såre at jeg ikke orket å ha noe inntil dem. Jeg hadde veldig små pupper, så jeg trengte ikke BH i starten, så jeg teipet fast bomullspads over brystvortene for å orke å ha på meg genser.

Brystvortene mine var så såre som de aldri har vært før, ca 3 dager etter el.. Så ble det bare værre og værre. Jeg testet ikke før nesten 2 uker over IKM, hadde tidligere det året fått beskjed om at barn kunne jeg ikke få.. Men puppene var litt for ømme..hehe..varte stortsett hele svangerskapet.

Tusen takk for mange svar dere! Godt å høre at det ikke er bare meg:) Her og begynte det rett etter EL (men da bare brystvortene) og etter et par dager så gikk det over å satte seg i HELE puppen istedetfor:)

Jeg må ihvertfall kjøpe meg en ny STRAM treningsbh så jeg kan jogge igjen snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...