Gå til innhold

sex etter fødsel med mange sting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde 3b, aner ikke hvor mange sting, men ble undersøkt og sydd i en time. Hadde sex første gang etter fem mndr, og det var ikke godt. Ble bedre etter ammeslutt et drøyt ar etter fødsel. Dette er veldig individuelt, og du må bare prøve deg frem. Jeg for min del fikk også flashbacks fra fødsel og sying når han penetrerte meg og brukte fingeren inni vagina, så det gjorde jo ikke saken bedre..

Hadde ikke sex på laaang tid etter fødselen. Tror det var 16 mnd. Ikke bare pga at jeg ble sydd da, men mye pga det. Jeg grudde meg og hadde ikke lyst på lang tid, kjente ubehag etter syingen ganske lenge. Ellers hadde vi baby som sov veldig lite og lett, så det ble liksom aldri tid eller særlig lyst. Når vi så hadde sex igjen var det ikke så ille som fryktet, litt stramt og ømt, men langt i fra vondt

Nå har jeg født for andre gang(12 uker siden), og ble sydd på nytt. Ikke hatt sex enda, men jeg er ikke så redd for at det skal gjøre vondt denne gang. Tror jeg ble sydd på en annen måte denne gang(var stramt sist), så har ikke merket så mye til syingen i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...