Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm allerede i uke 4, til alle tider på døgnet. Dere andre som var tidlig kvalme, ble den verre utover? Litt bekymret for de neste ukene, da hcg nivået jo fortsatt er stigende..

I forrige svangerskap var jeg ikke kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du får motsatt kjønn fra sist:) Jeg har bare vert litt uggen de siste ukene. er nå 6+0. Håper virkelig ikke kvalmen kommer for jeg har skikkelig spyskrekk.Selv er jeg førstegangsgravis så kan ikke gi deg noe veiledning egentlig.. Men håper det avtar litt for din del:)

Skrevet

Jeg hadde ekstrem kvalme i uke 3 til 4. Så ble den borte i noen uker, å kom for fullt igjen i uke 6. Det hele endte med 14 dagers sykmelding. Nå er jeg 9+1, og kvalmen er der fortsatt. Men den er heldigvis ikke like ille som den var til å begynne med :-) Bruker forresten Sea band som man får kjøpt på apoteket, og det funker fint :-)

Skrevet

takk for tips! skal prøves. Høres ut som kvalmen kan bli verre...

skal ut å reise når jeg er i uke 7, så kan jo fort hende det blir en heller kjip ferie hvis jeg begynner å spy....

ei venninne av meg var ikke kvalm første gang, men spydde som bare det andre gang, men begge gangene ble det gutt. Men har jo hørt det med at kvalme gir noe økt sjanse for jente (har gutt fra før). Men nå håper jeg først og fremst at de12 ukene går fort, mistet nemlig sist. Sånt sett håper jeg jo ikke kvalmen forsvinner heller, blir sikkert bare bekymret av det.

Skrevet

Var kvalm forrige svsk fra uke 5 til 6-7 måned! Det KAN bli værre i den forstand at det vedvarer eller føles værre for den som opplever det, kan være individuellt, for meg føltes det værre+ det ble fler plager underveis som ballet på seg.. MEN, det trenger ikke bli værre, det er som en boks med konfekt, man vet ikke hva man får:-P kanskje ikke trøst dette, meb fakta er det jo.. Lykke til

Skrevet

Er i uke 10 nå og har vært kvalm fra morgen til kveld siden uke 5. Har gutt fra før og var knapt kvalm med ham. Har kanskje blitt noe bedre, men tror det er fordi jeg får sove litt mer nå som det er ferie. Blir litt mindre kvalm av det. Er fortsatt kvalm utover ettermiddagen og jeg må si jeg blir litt sliten av det også. Har også ofte en litt irriterende hodepine som følger med. Er som å være fyllesyk :-P Spyr ikke, men så provoserer jeg det ikke akkurat heller da!

Skrevet

jeg er 6+5, og kvalmen har slått meg ut for fullt. Det er helt jævlig! håper det går over snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...