Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen min har ultralydapparat og jeg skal dit i uke 11. Klarer ikke helt å forestille meg att det bor en liten inni der så det hadde vert greit å bare få det bekreftet før vi innformerer slekt og venner, men jeg er litt usikker for det er jo så mange meninger om ultralyd, att det kan være skadelig for fosteret osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige graviditet var jeg på tidlige ultralyder. Jeg gikk nemlig til gynekolog gjennom svangerskapet, og hun har UL, så første gang jeg var der var i uke 7, så regelmessig gjennom hele graviditeten. Jeg har nå en frisk og fin jente på 4 1/2 år, så skadelig kan jeg ikke tenke at det kan være! =)

Jeg er nå gravid igjen, og har også denne gangen planlagt å gå til samme gynekolog, som også er allmenn lege, og dermed også tidlige ultralyder. Føles mye tryggere da syns jeg.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Regner med at det blir en tidlig ul her også, i forbindelse med testing av infeksjon.

Sist svangerskap hadde jeg ul en gang i månden fra uke 15 (mente det var fra uke 6, men det stemte vist ikke, alt man glemmer sier jeg bare!)

Og gutten vår er frisk og rask ;)

Skrevet

Har to barn som har vært "offer" for tidlig ultralyd, og mange flere ut gjennom svangerskapet, og har to friske barn som ikke engang har allergi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...