lillespire <3 Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Symptomene er like ustabile som været! hehe Jeg har hatt ganske så ømme pupper, vært kvalm å uggen, men nå, nei.. Litt ømme pupper å småtrett, det er alt. Å da bli jo selfølgelig det galt å :-)))) Er det flere som har det slik? Jeg er i uke 9 nå. Men føler at jeg fremdeles er gravid, å tror at alt er bra med den lille, akkurat nå iværtfall ;-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Symptomer.... En kvalme som heldigvis kommer kun om morgenen og dukker opp når jeg er sulten. Puppene er ømme ja men dem er værst når jeg våkner om morran, aner ikke hvorfor. Trøtt som bare det, aner ikke hvor mange ganger jeg bare har sovna rett av.... Jeg vandrer rett å slett rundt i tåke. Sitter å venter på frokosten min, mini baguetter som jeg skal dynke ned i smør!!!! NAM!!! Og etter på skal jeg sette meg ned å sniffe på champanjebrusen i kjøleskapet. Lukter så GODT!
viervindens Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Heia, jeg tror det er veldig normalt at symptomene kommer å går litt. Jeg er nå i uke 6 og kan egentlig bare si at tretthet og disse brysta er mest plagsomme. Elles har jeg det ganske fint om dagen:) Veit ikke om jeg ønsker å trakte etter det å være kvalm, bare for at jeg muligens da ville følt meg mer gravid da.. Jeg har bestemt meg for å nyte det så lenge jeg kan for antar at det kan variere fra uke til uke. Men for min del som er førstegangsgravid, er det denne ventetiden som er værst, vil det gå bra, vil det ikke bli bra, står alt bra til der inne osv... Første 1 trimester tror jeg kan være lang!! Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå