Gå til innhold

Hva synes dere om dette mammaer??? Ang pappas nye flamme...

Anbefalte innlegg

Jeg synes du virker veldig vanskelig, HI.. Er både mamma og stemor selv, og er såå glad for at du ikke er mor til mitt stebarn. Jeg har noen ganger kjøpt fine ting til stedatteren min, tatt henne med på reiser uten pappaen og andre ting som moren hennes aldri har gjort. Mammaen hennes er kjempeglad og sier ofte tusen takk for at jeg er den jeg er og at hun er så glad for at jeg er i livet til datteren hennes. Dette fremmer faktisk forholdet mitt til stedatteren min, for jeg liker at folk blir glad når jeg gjør noe. Stedatteren min er kjempeglad for alt jeg gjør, men det er selvfølgelig moren hun går til når det er noe viktig, det er hun som er mamma. Barn har plass til en stemor i hjertet sitt i tillegg til mammaen, og barn kan IKKE kjøpes! Ta deg sammen og tenk på barna før deg selv, ikke bruk tid på å forsøke å rettferdiggjøre sjalusien din!

Ps. Min datter har også en stemor, ingenting gjør meg mer glad enn å se dem le sammen. Jeg er så redd for at hun skal være slem med henne og være den onde stemoren...

Fortsetter under...

Faen og smålig du er, HI.

Tenk å bli sjalu for at datteren din får mange gaver og blir glad for det...

Vi stemødre kan visstnok aldri gjøre noe riktig for noen mødre tydeligvis. Man kan ikke engang gi gaver... hohoho!

Du skriver at du også har fått kjæreste / har samboer. Har den nye kjæresten din gått på tå hev for din eks? Har dere snakket om at din kjæreste ikke skal gjøre pappa-ting med barna? osv.

Hva hadde du sagt om far hadde tatt deg med på familievernkontoret fordi din kjæreste hadde gitt noen gaver for mye ellr gjort "pappa-ting" med dine barn? Jeg tipper du hadde ledd HØYT og sagt at det var uaktuelt. Du hadde kanskje sagt mye av det vi nå sier til deg.

Tenk litt over det.

Jeg ble faktisk sjokkert over følgende uttalese av deg HI: "Hun er en veldig høylytt peron som tar mye plass....så det å "overta" mitt hjem, mine barn etc...gjøre alle de mammatingene som jeg gjorde, det er faktisk ikke greit! Det gjør vondt..og vi har i tillegg delt omsorg så de er like mye sammen med henne som meg...."

Høylytt person faktisk, folk er ulike, sånn er det bare. Overta DITT hjem ?? Haha, det er virkelig ikke ditt hjem i det hele tatt lenger. Du har flyttet ut og ny kjæreste har flyttet inn i FARS hjem. Gjøre alle mammatingene som jeg gjorde... Er du seriøs ??? Du virker som en skikkelig sjalu fjortiss, makan til oppførsel og sårende uttalelser du kommer med.

Ja og du har selv har kjæreste må du huske på, og virker ikke som faren legger seg oppi hva din kjæreste gjør eller kjøper til dine barn.

Get a grip asså, dette ble skikkelig provoserende å lese. Og du får ingen sympati fra meg.

hadde blitt såret selv jeg. Ikke lett det der. Men da er det vell ganske gjennomskuende at hun prøver å overgå deg, og det vill vell de fleste skjønne etterhvert. Så bare hev hodet å la henne holde på. En dag skjønner vell ungen din hva hu prøver på og. Bare si takk og smil og lat som ingenting. Så kansje det ikke er så gøy for hu lengre

Annonse

Herregud! Hva er slags selvtillit dere har? Du er moren, hun kan kjøpe så mange gaver hun vil, uten å rokke ved det.

Vær glad for at hun vil være grei med barnet ditt, og gidder å bruke penger på henne! Det er da tydelig at hun gjerne vil ha ett godt forhold til din datter!

Dette tror jeg ikke har noenting med deg hi å gjøre!

For Guds skyld! Ikke reis tilbake med gavene til faren, det blir bare for dumt! Ha tro på deg selv, og din datters vurderingsevne!

Jeg er glad i å gi gaver. Mine tantebarn får fine gaver av meg. Noen ganger har jeg laget dem selv, andre ganger ikke. Jeg prøver ikke å kjøpe kjærligheten deres. Hadde du følt det samme om et kvinnelig fam.medlem på farssiden hadde kjøpt fine gaver? Eller om din søster hadde gjort det?

Så heldig datteren din er som har fått en stemor som er så glad i henne:)

Det virker jo som om hun liker å tilbringe tid med datteren din og at hun er blitt veldig glad i henne.

Det er bare noe du føler på dette med gavene tror jeg. Kanskje hun elsker å gi gaver? Kanskje hun gir alle sine nære mange gaver på bursdager? Jeg kjenner mange sånne.

Ikke anta at det er kjipe hensikter bak. Det virker så smålig.

Vær heller glad for at pappaen har en kjæreste som ungen din liker og som liker ungen din istedet og slutt å male fanden å veggen. Håper pappan til jenta mi får seg en kjæreste snart som elsker datteren vår skikkelig mye og som er veldig glad i barn generelt.

HI, du må jo seriøst gå i deg selv. Ikke en eneste person er enig i din oppfatning av saken her. Og der sier mye på dette forumet.

Så her må du virkelig ta deg sammen og oppføre deg som en voksen person uansett hvilken alder du er i. Du virker litt ond i holdningen din syns jeg, slem og ond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...