Gå til innhold

kan noen være så snill og spå meg???? er greie spørsmål

Anbefalte innlegg

hvordag kommer ekteskapet mitt til å gå gifter meg 13 august?

Ønsker ett barn til, når blir vi gravide og ka kjønn blir det?? Økonomi...

Tusen tusen hjertelig takk til den som tar seg bry til å lese denne og spå meg er født 01,04 - 85

Fortsetter under...

01.04.85 og 15.12.81

Det første kortet jeg får opp er :

Bryllup..

Det er masse kjærlighet her ,det ser ut som det er mye nytt som skjer.Det er nye begynnelser på deg her-Mye av korta forteller også om nyheter,at det er nyheter som du snart mottar-Du kommer til å bli meget overraska og veldig glad..Det ligger en del penger her også..Du har bra økonomi,fra nå og inne 1,5 år..Det ser ut som du arver penger,får en del penger..Ser også ut som dere ska flytte/evt pusse opp ,Men føler mer for flytting ja..Du ska ut på en reise snart,innen 3-4 mnd.. Det blir en super fin ferie..Der du møter på masse spennede folk og kultur osv..

står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess.

Åtte mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet

Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Hvilket ståsted du har avgjør om det blir opptur eller nedtur. For å finne svaret må du ta ett skritt tilbake og betrakte det hele fra et et større perspektiv. Hittil har du vært mest opptatt med deg og ditt, nå er tiden inne til å vende blikket mot omgivelsene.

Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre. Livet er en evig bevegelse - du bør aksepter denne og forsøke å flyte med strømmen

situasjoner

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Tiden er inne for å føre an, ta en sjanse og skape et mesterverk. Men bruk tid på å ta viktige avgjørelser som berører ditt eller andres liv.

Kortet kan vise til et lykkelig kjærlighetsforhold

Det er masse fin kjærlighet her..Det ser ut som dere får et flott forhold.Ditt bryllup blir veldig fint.Jeg ser deg som en vakker brud,du har en spes kjole på,du er en vakke brud som vil ta pusten ifra deres gjester osv..

Dette er personligheten til din kjære :;

Han er den fødte leder. Han er kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, samvittighetsfull, viril, lidenskapelig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for ham å ha makt og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Du føler deg nysgjerrig og utålmodig. Men nå bør du bruke hodet og vurdere ting nøye før bestemmelsen tas. Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig.

Kortet kan også vise til sladder, skandaler, ordglede, nyheter, kontrakter, dokumenter og nye planer

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre

står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse.

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker.

Masse flotte kort her....

Lykke til..

Annonse

tusen tusen hjertelig takk.... du er en kjempe flott menneske som tar deg tid til dette, en del ting eg leser kjenner eg meg igjen... har nettopp starta egen bedrift, har et hus vi venter på å få flytte til og dette huset skal også pusses opp... men i den saken er det snakk om tolmodighet for der bur det en gammel gammel mann som har rett til å bu der så lenge han lever... men tusen takk igjen.. ha en nydelig natt.... =)

Hei ROSENE;o)

Har du kunne tatt et titt på meg også, når dufår tid? :)

Jeg lurer på anngående forholdet til meg å min kjære?

Når ser du barn på oss? hvor mange?

kommer vi til å bo i det huset vi bor i nå?

meg120390

han230290

håper du har tid.

mvh

Heisann..

Jeg spurte korta hva dem ville fortelle meg,og fikk opp dette :

Måtte desverre begrense ,da det er mange som spør etter spåing. Får sikkert 30-50 brev hver dag ang å spå. Har desverre ikke muligheten til å ta alle..Håper du forstår..

dukker opp når ting har stagnert. Du har alt du trenger og burde være fornøyd. Likevel føler du deg utilfreds, uten at du er helt sikker på hvorfor. En gryende misnøye oppstår. Kjærligheten er kanskje iferd med å bli en vanesak, og det har blitt alt for hyggelig og trygt. Det fjerde begeret er den sitrende følelsen av spenning som må være tilstede i livet.

Kortet kan være en advarsel om at du er for selvopptatt, likegyldig eller innadvendt. Du har en tendens til å være for pessimistisk og bare fokusere på vanskeligheter og hindringer. Du ser ikke de mulighetene som tilbys deg.

Du må gjøre noe med situasjonen. Er du i et etablert forhold, bør dere finne på hyggelige ting sammen. Er du redd for å ta sjansen på et nytt forhold, kan dette være det rette tidspunktet. Kanskje en kort ferie vil være en fordel nå, for å ta en følesesmessig revurdering av situasjonen.

viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt.

Men hold ut.din tid vil komme får jeg opp... Hold ut....

To begre betyr forelskelse. Det kan innebære et nytt romantisk forhold eller styrking av et eksisterende. Forelskelser skyldes ofte at vi tiltrekkes av noe vi selv mangler - "motsetninger tiltrekker hverandre". En helt spesiell person vil snart dukke opp.

Tiltrekningen behøver ikke å dreie seg om kjærlighetsforhold. Det kan også være samarbeid, undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap i jobben, forsoning, våpenstillstand og vennskap.

To begre kan representere alt som er lystbetont og ikke forbundet med arbeide, f.eks. ferier, leker, sport, selskapsliv og gledelige begivenheter.

Kortet kan være en advarsel om at dette ikke er tiden for å skilles fra hverandre. Er du forelsket i noen, må dere ikke bli så opptatt av hverandre at dere ikke enser omgivelsene

tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Det lønner seg å tenke langsiktig ,og vær tolmodig..

seg å være tålmodig og planlegge langsiktig. Den materielle forbedringen vil skje gradvis

Deres forhold vil bli bedre,men dere må jobbe for det. Husk å overrask hverandre med små ting..F eks en hytte tur for 2, en romatisk rusletur på stranda osv...Dere må bruke tid på hverandre. da vil dette gå veldig bra..

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...