Gå til innhold

Hva har dere kjøpt inn, hvor langt er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt vogn og bilsete:) Jeg er bare 15 uker på vei:) Vogna var på tilbud så vi kunne ikke vente i evigheter liksom:) Pluss at da slipper vi kjøpe alt i en sleng:)

Barnerom å sånn venter jeg litt med, fordi vi skal kanskje flytte til høsten, og da er det ingen vits å fikse å ordne så fælt enda:) Har inegn klær til mini enda:) Men regner med at når vi finner ut hva vi får så kommer jeg ikke til å klare å vente:) hehe

Pluss at nå er det bare sommerklær i butikken nå og "stakkars" ungen kommer jo midt på svarte vintern:) Så det må uansett vente litt:)

Ungen kommer uansett, så vi rekker nok også:) hihi...

Fortsetter under...

Her er det overhodet ikke noe stress enda, men så er jeg jo bare 16 uker da :P Går egentlig bare og venter på å få vært på UL om et par uker, og håper da å få se om det er en jente eller en gutt som gjemmer seg inni magen :) Har to jenter fra før, så om det viser seg å være en jente til på vei, så har vi vel det meste vi trenger. Vil i så fall sikkert bare ønske å ha NOE nytt tøy, men dette får man jo gjerne endel av i gaver...-og vi har virkelig i overflod etter de to storesøstrene! MEN....viser det seg å være en gutt kommer jeg nok til å kjenne at kjøpetrangen melder seg ganske fort-sikkert kort tid etter UL, hehe.. For da er det nemlig ganske mye vi trenger nytt, i og med at det meste etter storesøstrene er rimelig "jentete". Og i og med at jeg er såpass dårlig i svangerskapet, -og det ikke ser ut til at det vil bli noe bedre jo nærmere termin jeg kommer, så tror jeg at jeg etterhvert bør få tatt litt små-innkjøp nå og da når jeg orker, sånn at det ikke hoper seg opp masse mot slutten, også klarer jeg kanskje ikke å komme meg ut og få handlet alt...

Har forresten kjøpt garn fra nøstebarn (i en nøytral farge) som jeg har begynt å strikke babyteppe av. Har også kjøpt et deilig sett med ullundertøy i grå, men dette kjøpte jeg kun fordi det var på -70%, og da kunne jeg jo liksom ikke gå ifra det, hehe ;)

jeg er i uke 24 nå og har bare kjøpt vogn enda. Har endel fra fra storesøstra: stellebord, bilsete.....søstra kom 9 uker for tidlig og da var det godt at ting var på plass:-) lillegutt kommer i slutten av november (håper at gå tida ut), så jeg må vel kjøpe litt gutteklær etterhvert. Ull er tingen her i huset!

er i uke 18 og har kjøpt inn vogn bare :) litt tidlig synes min mor, men den var på kanpanje nå så fikk den så billig, og likte den såå godt :) ellers har vi endel, men må ha ny bilstol, vi solgte den vi hadde til førstemann :) kommer til å kjøpe litt klær når jeg får vite kjønn, kommer jo så mye fine bebbis klær nå til høsten :) hadde en tidlig ul der de mente det var jente, men kunne ikke si 100 prosent sikkert, så venter til ordinær ul 9 august :) og blir det jene, skal det handles rosa ja.. hehe, har masse guttetøy som også hadde vært stas å kunne bruke igjen..

Jeg / vi var på ord ul på mandag og vi venter en jente denne gangen, vi har det meste av utstyr fra før av. jeg har kjøpt 1 body til nå.. men samboer har kjøpt masse klær på e-bay. ( tok helt av).. kommer til å kjøpe till ulltøy mer mot høsten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...