Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Har den siste tiden vært plaget med mye luft og løs mage.. Er 39+4 og ser ikke helt for meg at jeg vil føde når magen er så "slem". Hva om det kommer "mer" ut.. *flau* Har du/dere noen gode råd om hva som hjelper? Evt. kan det være pga. Penomax-tabelettene jeg får for UVI? Er iallefall litt plagsomt når jeg er på butikken og plutselig må slippe en kjempe fis ! Leser noen plasser at tarmen "tømmer" seg før fødsel, kan jo kanskje håpe på at det er det som skjer! Noen med samme plager/"bekymringer"?
*julybirth* Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 hei, jeg vil nok tro at det er magen din som tømmer seg og gjør seg klar hehe... jeg har bare en uke igjen, har ikke løs mage, men mye luft hehe, akkurat som om lillgutt sparker bort alt som er overflødig. går ofte på do og, så fort det er noe som må tømmes, men føles godt egentlig, så jeg stoler på at det er naturen som går sin gang og ordner opp, jeg kommer nok ikke til å tenke om det kommer noe under fødsel, det er helt naturlig, og jordmødrene er nok vant til mer enn som så, og tror nok de tørker det helt diskre bort om det sku skje, vi har jo mer enn nok å tenke på bare ved å komme igjennom en hel fødsel, slapp av og tenk heller på det nydelige nurket som skal bane seg vei til armene dine,
Cocopuffs Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Det kan også være at du reagerer på uvi medisinen. Jeg gjorde det, og gikk på samme som deg. Er vanlig å bli litt uggen i magen av den Drikk masse vann og spis fiber
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2011 Har gått på den tidligere, og har aldri noen reaksjon på den! Men regner nesten med at det er den siden jeg er grusom i magen!
NostraStoria Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Har samme plage! Begynte vel i går og har fortsatt hele natta og morningen - utrolig mye luft som skal ut plutselig. Ikke snakk om noe lydløst eller roseduft her i gården for å si det slik Får se etter tips jeg også! Håper en del på at det er kroppen som gjør seg klar nå - har bare 6 dager igjen til termin.
Billie Jean Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Det høres ut som kroppen gjør seg klar ja:) Den tømmer seg for å frigjøre plass "nedover";) Hvis du ikke har reagert på UVI-medisinene før, er det sikkert ikke det nå heller. Setter heller penger på fødselsforberedelser:) Lykke til! PS: Et lite tips når det er mye luft og du ligger under dyna. Lett opp dyne i fotenden, hvis ikke kan det ende med besvimelser;) Og hvis du er i det spøkefulle hjørnet gjør du det akkurat idet mann/sambo går forbi. Hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå