Gå til innhold

Kontroll i dag, er moden:-))

ku80

Anbefalte innlegg

Hurra! Jeg ser en ende på dette:-)

Er 36+0 i dag, har hatt svake rier i natt, men de ga seg før jeg rakk å dra til sykehuset.

På kontroll i dag var jeg moden, åpning på 1,5 cm og LH var 2,5 cm. Fikk heldigvis dra hjem igjenn, men skal tilbake på ny kontroll om to dager.

Er så deilig at det nærmer seg slutten... håper jeg da;-)

Fortsetter under...

Det begynner å nærme seg nå ja ser jeg :) Jeg var på kontroll idag. 4 cm åpning, og hadde murringer i natt. Var egentlig lovet igangsetting i morgen, men dette har de plutselig ombestemt seg på. Men nå har de iallefall blitt enige om at igangsetting bør skje fra neste uke hvis ingenting har startet av seg selv. Jeg er forresten 37+1 idag.

Masse lykke til med nært forestående fødsel!!! :)

Ja, det nærmer seg:-D

Så rart at de gir deg en dato, for så å ombestemme seg! 4 cm åpning er jo ganske mye da, får satse på at det setter i gang av seg selv, det er nok uansett det beste..

Hvordan ligger dine?

Mine har ligget i hodeleie i flere uker, men så fant tv 2 ut at h*n skulle snu seg, så sitter nå i sete... håper h*n ombestemmer seg igjenn...

Var på kontroll i dag igjenn, åpning på 2,5 cm. Skal tilbake på fredag. Har 10 mil å kjøre hver veg til sykehuset, så blir veldig lei kjenner jeg.

Har ellers fått veldig mye vann i kroppen, kjenner ikke igjenn føttene mine, for de er svære!!

Lykke til med innspurten du også, vi er snart i mål:-D

Hvordan går det med deg?

Har de kommet ennda, er så spent å høre hvordan det gikk, med fødselen og sånn.

Selv blir jeg satt igang neste uke hvis de ikke har kommet.

Er i uke 35 nå, men ungene er over 2.5 kg alt, og gutten har for mye fostervann, at jeg sprekker snart, så da mente de på sykehuset at de like godt kunne komme neste uke.

Venter i spenning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...