Gå til innhold

Vært hos frisøren og føler meg drit stygg på håret!

Anbefalte innlegg

Var nettopp hos frisøren og sa jeg ville ha en halvlang bob.

Frisøren skjønte nesten ikke hva jeg sa selvom jeg gjentok meg selv flere ganger og sa klart ifra hvordan jeg ville ha ting!

Nå sitter jeg her med et merkelig hår i bakhuet, det er ingen jevn overgang, det går fra kort og rett ned til lenger og det er ujevnt hele veien.

Synes at når jeg betaler nesten 500 burde jeg få håret ordentlig!

Ho rydda heller ikke etter forrige kunde så jeg satt i hans hår og den papirkragen de bruker rundt halsen på kunder lå på gulvet ved siden av stolen.

Skal klage i morgen ja!

Fortsetter under...

Jeg vet veldig mange som har opplevd det samme. Meg selv inkludert, men det er lenge siden og jeg går ikek til frisør mer.

Min mor skulle nettopp ha stusset håret i skulderlengde og endte opp med sånn skikkelig oppklipp i nakken. Sånn langt fremme og heeeelt opp i nakken bak. Dritstygt på ei på over 50 som ba om å ha alt like langt. Frisører flest kan ikke jobben sin nå til dags.

Egentlig sykt at man ikke kan gjøre noe med det, liksom. Man kan klage, men får jo hverken hår eller penger igjen.

Nå har jeg bare langt hår som jeg selv stusser jevnlig forran speilet. Primitivt og kjedelig ja, men bedre enn å betale for å se jævlig ut.

Klag i morgen!!! Men la for all del ikke samme frisør få prøve å rette på det - den feilen har jeg gjort :-/ Tok meg et år å få noenlunde ok hår igjen! :(

Krev som et minimum at du får dekket time hos annen (flink) frisør for å få rette det opp!

Dette med ett forbehold.... noen kunder krever en bestemt klipp som de har sett i et blad eller lignende, men som ikke trenger å kle deg. Hvis klippen er godt utført, men bare ikke passer deg, har du ikke så mye å stille opp med. Men er klippen faglig sett dårlig utført, ja, da er det bare å klage! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...