Gå til innhold

Hvor lenge siden er det siden du hadde sex?

Anbefalte innlegg

I morres, før det i går kveld, før det i går formiddag, før det natt til i går og til de små morgentimer, flere ganger på lørdagen og fredagen. Vi har had barnfri og har benytte ttiden godt for å si det slik. Og nei, vi er ikke prøvere. Ferdige med å lage barn ;-)

Men nå er han på jobb, så det blir ingenting i kveld, men i morgen når han kommer hjem så blir det vel litt da også. Akkurat nå er det ok med en pause, vi har begge gangsperr og er litt ømme og såre etter å ha lekt kaniner hele helga.

Fortsetter under...

Annonse

8 år..

Tror det høres værre ut enn det egentlig er.

Når det har gått så lenge så er det ikke noe savn lenger.

Er singel og har ei jente på 3 år så er nok noen år til neste gang..

Mye fint å få i plast :-)

Hadde vel på søndagsmorgen, deilig med morgensex! :)

Har også en mann som jobber på sjøen, borte i 5 uker, og da blir det jo naturlig tørke.. Men nyter ham nå som han er hjemme, så nå er vi nydusja begge to, og på tur i seng!.. ;)

Natta! :)

Annonse

Igår hadde jeg deilig sex med min kjære,han er så øm og god. Elsker å se at jeg får han kåt,hva gjør dere som får han sikklig kåt?? Jeg suger og slikker på brystvorta hans,og da blir han helt vill.(det har han lært av meg,j blir helt spinnvill når han tar øret mitt,halsen ,brystet osv.. Vi har sex ca 1-3 gange i uka.Men må nevnes at han er borte på jobb i 3 dager i uka,hvor jeg ikke ser han.. Det meste vi har gått uten å ha sex må være 12 dager,da er det ink 3-4 dager med mens osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...