Gå til innhold

Andre som blir veldig lett sint?

Anbefalte innlegg

Er så irritert og amper for tiden, at jeg føler jeg bør holde meg hjemme...og samboeren får kjeft så ørene flagrer. Det verste er at jeg synes at han fortjener det, og at det er synd på meg. Han er så opptatt av sine ting, at jeg føler han glemmer hvordan jeg har det.

Har bekkenløsning og en del nerver under dette svangerskapet, så hjelper ikke når han oppfører som en selvopptatt idiot.. argg!

Er til vanlig ikke sånn som dette, men merker at det har skjedd noe med humøret den siste uken. Så bare gudene vet hvordan ferien vår kommer til å bli i år...

Sukk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143410069-andre-som-blir-veldig-lett-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kanskje jeg er det :P hehe..

Frustrerende å være så lettrørt og sååå sint samtidig..gråter ett øyeblikk og i det neste så er jeg sint. Har trodd jeg slapp unna humørsvingningene, da jeg ikke har merket noe til det før nå. Er 24 uker på vei. Men nå jeg har vondt og er nevøs pga kynnere, så merker jeg at samboeren sitt snakk om fotball gjør meg kjempe forbanna altså!

Hvor langt er du på vei, og har du hatt det sånt lenge?

Ja kanskje jeg er det :P hehe..

Frustrerende å være så lettrørt og sååå sint samtidig..gråter ett øyeblikk og i det neste så er jeg sint. Har trodd jeg slapp unna humørsvingningene, da jeg ikke har merket noe til det før nå. Er 24 uker på vei. Men nå jeg har vondt og er nevøs pga kynnere, så merker jeg at samboeren sitt snakk om fotball gjør meg kjempe forbanna altså!

Hvor langt er du på vei, og har du hatt det sånt lenge?

Jeg er 26 uker på vei, og ja, har hatt det slik en god stund! hehe.. veldig slitsomt, og sambo skjønner ikke hvorfor det er slik. Jeg er sykmeldt pga bekkenløsning og går hjemme med 2 barn under 5 år som har ferie alene, jeg sliter også meg kynnere.. og DET gjør både vondt å mer til. Jeg blir provosert av omtrent alt mannen gjør for tiden.. han skjønner bare ingen ting!

Annonse

Det høres ikke greit ut å gå hjemme alene med to barn og ha bekkenløsning nei. Synes bekkenløsningen gjør skikkelig vondt, og kynnerene gjør ikke saken noe bedre. Prøvde å ringe jordmor for spør henne litt om dette med kynnere, for jeg har nettopp begynt å få de. Og vi skal reise på ferie snart, så vil liksom ha en bekreftelse fra henne om at alt er ok..

Min samboer jobber på båt, så han har vært på jobb en mnd nå...og han kommer hjem imorgen. Så la rett og slett på i sinne når jeg snakket med han i dag, pga at han hadde litt dårlig tid til å snakke pga en fotballkamp som gikk på tv! Så drit i om jeg er bekymret og trenger å snakke ja ...

Føler meg skikkelig barnslig...men klarer ikke å styre sinnet akkurat nå. Finnes viktigere ting i livet enn en ussel fotballkamp.

Jepp, her koker det om dagen ! Går å freser dagen lang, er sint så lei meg. Er SM med bekkenløsning og sønnen min på 16 måneder har ferie fra dagmamma så er veldig sliten. Mannen er alltid på jobb, så kjenner jeg sliter om dagen. I dag har jeg nesten ikke orket å leke med mini, sov da han sov og prøver å ikke være så sint for alle påfunnebe hans når han kjeder seg. Huff, vi drar også på ferie om litt over en uke og skal være borte 2 uker, håper humøret har stabilisert seg litt innen den tid... Har dårlig samvittighet når jeg er sint på mini, begynner så å gråte Føler meg rett og slett gal om dagen. Mannen derimot fortjener en del av kjeften han får, nå får han være litt mer hjemme og hjelpe den utslitte gravide kona si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...