Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok pms som tar overhånd her hehe.. Men foreløpig har jeg halsbrann noen jeg aldri har utenom graviditet,ettersmak at alt jeg spiser,tungepupper og sinnatag :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2, her er det kvalme,øme pupper, halsbrann, trøtthet og ubehag i magen, kan ikke akkurat si jeg er veldig blid heller skifter stadig fra å le til og gråte og være blod alvorlig.. håper bare det ikke er kroppen min som lurer meg, men med to svangerskap som har vært lignende så satser vi på spire :D

Skrevet

Godt å ikke være alene :) Har noen svangerskap bak meg her å! Håper på posetivetester rundt hjørnet!

I kveld har jeg hatt sikkelig bekkensmerter å :S Denne pp er spenndene..

Hold meg opdatert :)

Skrevet

Jeg er 10dpo men har hatt masse symptomer i flere dager nå.

-trøtt

-tisser ofte

-røyter masse

-verking i korsrygg

-murring i magen

-stikking i eggstokker

-ømme pupper i dag

-sulten og fysen hele tiden

-kløe på puppene

-eksem som har blitt litt verre(samme som sist svangerskap)

++

Testet negativt på søndag, men var da 5 dager før ikm. Satser på at jeg testet for tidlig og skal ikke teste før onsdag:)

Skrevet

ja det var jo noen symptomer :D masse lykke til med onsdagstesting!

Skrevet

hehe takk:)

I dag har jeg også vært skikkelig kvalm på formiddagen, men er borte nå:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :) Håper på positiv test hos dere så får du oppdatere når du vet noe mer. Utrolig spennede og gå rundt og vente og håpe på at det er noe der.

Skrevet

Når skal dere teste? Får tester i posten idag regner jeg med.Spart på morgen urin,posten er her ved 11 tiden.

Hva med dere?

Mistet det meste av symptomer men puppene verker!

Skrevet

Å skulle så veldig håpe jeg hadde mange symptomer meg kunne delt med dere.. og også så er jeg jo usikker på om det jeg kjenner er symptomer eller ei...

men ihvertfall.. de siste to dagene har jeg vært kvalm og uvel av og på hele dagen egentlig.. spesielt hvis jeg er sulten.. (men det kan man jo bli ellers også, da) men jeg har vært veldig kvalm på formiddagen rundt 10-11 ca, som er da jeg går tur med hundene.. i tillegg har jeg hatt ekstra spyttproduksjon, nesten så jeg må innrømme at ja, jeg har spytta et par ganger (det kvalmeste jeg vet)

bortsett fra det, så er det vel ikke noe.. har faktisk litt kløe i underlivet i dag.. trodde kanskje det kunne være sopp eller noe sånt noe, men så leste jeg i en annen tråd at det kunne være symptom??? Litt rart egentlig at jeg skulle fått sopp nå, nemlig.. eller?

I går hadde jeg veldig vondt i leddene mine.. spesielt håndledd, ankler og faktisk også knærne.. det skal også sies at jeg har leddgikt, men merker det relativt sjeldent, og spesielt nå som jeg bor i et varmt land.

Litt "sliten" i nedre del av ryggen, men dessverre ikke noen mensenmurringer egentlig.. (trodde jeg hadde det forrige måned)

Virker litt PMS i humøret mitt, irritabel (aggresiv...)

Er på 8 dpo (tror jeg.. )

Lykke til, dere..

Skrevet

AFF! drar snart av meg håret :P posetiv test som blir sakte med sikkert til negativ test..hvorfor skjer dette vær måned.Kjenner jeg har mistet all tro på cb :P

Andre som har testet?

Skrevet

jeg er på 8 dpo ... har muligens to symptomer, men ingen typiske slik jeg har forstått det som. Har menssmerter om morgenen og eller diarè/løs mage. Kjenner magen jobber med noe, men prøver å inbille meg at det bare er noe jeg har spist, eller fordi jeg har stresset mye på jobb.

Skulle gjerne hatt noen av deres typiske symptomer! Sender over litt babystøv, kanskje det hjelper og masse lykke til!

Når kan man egentlig begynne å kjenne symptomer da ? 4. uke er vel litt tidlig kanskje.. man blir vel ikke kvalm og "dårlig" for uke 5-7 , eller?

Prøver å være så realistisk som mulig, men veldig vanskelig. Dette er jo så spennende og vil så gjerne ha en liten tass :)

Hvor lenge har dere prøvd da ?

Skrevet

jeg har testet. To positive strimler idag tidlig. Tør ik juble altfor høyt enda,må ta en digital når jg kommer hjem fra ferie. Håper virkelig ik strimlene var falsk positive. Noen som har erfaring me d?

Forresten så er jg kvalm hver kveld ca og jg er vel bare 4 uker på vei om jg er gravid. Ikm idag og ingen tante og to positive strimler. Håper jg er gravid:)

er forresten bare i min 2 pp.

Skrevet

uffda kommer flere muligheter, tror man bare må tenke positivt. Tok selv test på ferie i dk og begge var svake men de var positive men fortsatt fryktelig redd for at det er sånn de testene er der nede.. så får ta en til her hjemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...