Gå til innhold

Bekymret for nabobarna..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til 18.56

"om du ikke ønsker deres beste så får du melde i fra"?? WTF?? Det er jo ungenes beste HI tenker på da.

Og lenger ned skriver du "du sier indirekte at hun har oppført seg på en slik måte at du tviler på hennes evne til å være mor og det er vel det viktigste vi gjør her i livet"

Det er jo helt tydelig at denne damen ikke takler alle barna sine. Det er nettopp slik en medborger skal melde i fra om. Dette handler faktisk ikke kun om mor men om barna hennes. Mener du at man ikke skal si fra om slik da? For å unngå at mor blir mistenkeliggjort? Høres ikke bra ut i mine ører.

Tenk hvilket ansvar 5åringen har, hva om noe skulle skje med 3åringen??

Dette høres ikke bra ut.. Går de i barnehagen ??

Det kan de vel umulig gjøre når de er oppe midt på natten.

Er ikke mest bekymret for rotet, mer at moren ikke klarer å følge med. Hadde det vært meg så hadde jeg ringt på, og spurt med vennelig, men sjokkert stemme om hun var klar over at 3åringen satt i badebassenget. Også ville jeg kommet igjen dagen etter, og spurt henne om hun trenger hjelp, og at du skjønner det kan bli mye styr, også kan dere jo invitere dem på grilling eller noe casual, og så når dere kjenner hverandre litt, så kan du enten tilby hjelp, eller ringe bv anonymt, hvis du skjønner at her må det mer til en litt avlasting.

Synes synd på alle. Dere. Moren dems. Barna.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...