Gå til innhold

Egguttak i morgen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det var mange! Og 18 befruktet etter Dag 1 saa det er jo bra :) Venter paa tlf om hvor mange som ser bra ut i dag, og saa blir det sannsynligvis innsett i morgen.

Egguttak gikk kjempefint det, men naa gjorde jeg det under narkose da saa kan ikke klage! Synes jeg kom meg fort, men i gaar kveld hadde jeg ganske mye vondt og var skikkelig svimmel og uvel. Ifolge Dr. Google (;)) er det vanlig med mer ubehag/smerte hvis man har mange egg saa det kan jo vaere det. De var litt redd for at jeg er overstimulert saa jeg haaper virkelig ikke det er det.

Spennende dager fremover naa ja :)

18 befruktet? Oiii! Dette ser jo utrolig lovende ut! :)

Spent på ubehaget etterpå jeg også.. Er det fortsatt vondt dagen etter uttak? Vi er jo langt hjemmefra under forsøket, så planlegger litt sightseeing på den dagen. Håper jeg er i form til det :)

Lykke til videre de neste dagene, jeg krysser fingre og tær! :)

Klem fra

18 lever fortsatt i dag! De har bestemt seg for aa vente til Dag 5 med innsett siden jeg har saa mange av god kvalitet. Saa blir ikke i morgen, men fredag...

Jeg tror det kommer veldig ann paa hvor uvel og vondt man har etterpaa. Jeg hadde uttak paa morgenen, rundt 10.30 og var supertroett resten av dagen og sov masse + bare slappet av. Neste dag var jeg paa jobb, men kom sent (dvs rundt 11, sov til jeg vaaknet av meg selv). Hadde og en del vondt og kramper (verre enn selve uttaksdagen faktisk....). Men tror det er gode sjanser for at du kan faa inn litt sightseeing, hvertfall hvis dere tar det litt rolig!

Takk for lykkeonskningene forresten, skal holde deg oppdatert :)

Så gode nyheter!! Dette ser virkelig lovende ut for deres del -det er jo et utrolig stort antall! Dere bør jo virkelig få en del på frys etterpå også -så deilig! :)

Takk for råd -rolig sightseeing høres bra ut :)

Tvi tvi inntil videre!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...