Gå til innhold

Nå er steget tatt:=)

Anbefalte innlegg

Da er beslutningen tatt. Jeg er lei av å være den tykke, den som ikke finner noe fint i klesbutikkene, kun sekkestrier. Jeg er lei av å være redd for å ikke kunne følge mine barn når de vokser opp. Jeg er lei av å bli redd for hjerteinfarkt hver gang det stikker litt på venstre side i kroppen. Lei av å starte og aldri fullføre noe.LEi av å bekymre meg for hvordan jeg skal klare å følge ungene mine på fjelltur og ut i skog og mark!!!Nå er skrittet tatt: Grete Roede here I come!!håper kurset står ti lforventningene og ikke minst at jeg klarer å følge opp mine egne forventninger til meg selv!!!

Lykke til til meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143409854-n%C3%A5-er-steget-tatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til :-)

Jeg selv var ganske kraftig tidligere, og slet med å finne klær i butikkene som jeg følte meg vel i. Tok av 40 kg, og sliter faktisk like mye nå. Det er ikke alltid sant at det er grønnere gress på den andre siden når det gjelder denne problematikken heller. Jeg fant ut at man blir ikke lykkeligere av å være tynnere. Det er sikkert og visst. Man setter høyere krav til seg selv, og alt da føler iallfall jeg.

ingen operasjon her igården;)

blir nok ikke treningssenter på meg. sliter veldig med urinlekasje og skjevt bekken etter to tette graviditeter/fødsler. Må nok nøye meg med svømming og turer først. Men når de første 10-20 kg er vekke. da kan det jo hende at det er bedre;)

takk for koselige tilbakemeldinger

hadde igrunn sett for meg spydige kommentarer alla: endelig en tjukkas mindre i bybildet osv..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...