Gå til innhold

Modning / stikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har bare noen uker til termin, og opplever plutselige stikkinger i nedre del av magen / underlivet.

Selv om dette er min nr to, er ikke dette noe jeg var plaget med da jeg gikk med den første.

Har hørt at det er modnings stikkinger, men kan dette fortelle noe om en evt fødsel er nært forestående?

Jeg har ikke fått noe tine hos verken jordmor eller lege, men håper kanskje noen her inne kan svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med modningsrier i over 3uker nå. Kan minne om vonde kynnere, med stikking i mage, mens-murringer i rygg og vanvittig nedpress.. Har 5dager til termin så nå kan jeg si jeg er lei! :P

Lykke til videre :)

Skrevet

Det kan være tegn på modning og det kan være tegn på at ungen kommer bort i noen nerver slik at det kjennes ut som stikk der nede. Jeg var plaget med det sist jeg gikk gravid også, men da startet aldri fødselen av seg selv. Så tviler på at det er noe fødselstegn. Men såklart så holder kroppen på å gjøre seg klar mot fødsel hele tiden.

Skrevet

SUKK.. Lurte på det samme og hadde håpet å fått til svar att fødsel var rett rundt hjørne ;-) 4 dager igjen til termin og er sååå lei! Masse kynnere, mens smerter og stikkninger! Klar for å få kroppen for seg sjøl!

Vart litt sytete dette her...

Skrevet

Bare å sutre i vei, jeg er like lei som det du er! 7 dager igjen til termin her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...