Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skriv dere på enten her eller på mail.... (sitter en del på mail etter på 19.00 i kveld.. ( mail adresse er " [email protected] "

Så får nok fortere svar der inne enn her :) Men skal prøve å svare dere alle så godt eg kan :D

* klemz*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143409810-kan-se-p%C3%A5-noen-i-kveld-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei -mtp- kan du vææære så snill å se om når det blir fødsel på meg og om alt går fint? Har vært innlagt med premature rier nemlig, og er sykemeldt nå pga fare for tidlig fødsel. Ser du når hun kommer? Evt noe annet? 230982. TUSEN takk hvis du får tid :)

Hei! :)

Kunne du tatt en titt på meg iløpet av kvelden? Evt gitt meg tips på evt egne erfaringer? Du skjønner, jeg er nå 9+2 uker på vei om jeg har regnet riktig. Magen min er derimot veldig stor i forhold til hvor kort jeg er kommet, og alle buksene mine (sett bort fra to) må legges bort fordi jeg ikke kommer inn i dem.. :/ Kan det være flere i magen min, eller går det an å være SÅ oppblåst at man ikke kommer inn i klærne sine en gang? Jeg hadde håpet å få til tidlig ul for å se, men det er jo nærmest umulig her i Trondheim. Alle virker å ha sommerstengt.

Håper du kan se litt på meg, og at det finnes noen gode tips for hva jeg kan gjøre om det bare er luft. Magen skal vel ikke komme før man er 3-4 mnd på vei, spesielt ikke når man er førstegangsfødende?

På forhånd Takk for svar, og en riktig fin sommerkveld til deg! <3

Mvh Leia81

24.02.81

Hei:) Hadde satt stor pris på om du hadde hatt tid og ork til å ta en titt.

Jeg lurer så veldig på når og hvordan fødselen blir.

Har fått tettere oppfølging pga div, men nå som fødselen nærmer seg er det likson ingen som vet noen ting, alle synser og mener (leger,jordmødre,gynekologer osv), men har ikke fått noe svar enda på hvordan det skal bli.

Så jeg lurer veldig da, blir det keisersnitt på meg eller blir det vanlig fødsel? Og når kommer han? Går jeg over?

Hm ja,rotete, men du skjønner forhåpentligvis hva jeg lurer på:) Fortell meg gjerne hvis det er noe annet du ser også!

Tusen takk på forhånd og ha en fin kveld!

Min dato:130588

Termin:050811

Annonse

~zassy☆~

Huff hørest ikke noe bra ut.. :(

Var selv innlagt med det i uke 29 og 31 da eg gjekk :( men ge\jekk heldigvis fint :D

Men får opp fødsel i ausust mnd slutten.... Når har du termin?

Men ellers så får eg opp at alt går bra :) Fikk du vite noe annet på sykehuset kansje?

Se gjerne på meg om du vil! ;)

020580

Lurer på om den siste tiden av svangerskapet kommer til å gå fint? Hva med fødselen? Lik som de andre to gangene?

Også lurer jeg på om ultralyden tok rett kjønn... for jeg føler på en måte motsatt kjønn. ;)

~Leia81~

g e veldig usikker for enten er det 2 eller så er det dine tanker/evt ønsker eller beskymringer eg får opp..

Men ut i fra kortene er det bare 1 inni der og at du er bare oppblåst :P Eg var selv veldig stor som første og andre gangs :P..... Var ikke vanskelig å se iallefall hehe... Men tror du vil gå men i mage str om noen dager/2-3 ukers tid :)

Er i uke 32 nå og er hjemme igjen under forutsetning at jeg tok det veldig med ro, skal på ny sjekk om noen dager. Har forkortet livmorhals + streptokokkinfeksjon og nebbing, så hørtes ut som legen tror jeg blir å føde tidlig uansett, men HVOR tidlig var vanskelig å si, i morgen eller om 5 uker liksom, ingen kan vite. Spent på kontrollen på sykehuset om det er noen endring. Har termin midt i sept. så kanskje du får rett i at det blir mot slutten av august, blir glad for hver uke som går nå :) Godt å høre at du får opp at alt går fint, er litt bekymra kjenner jeg :/

Takk for at du så på meg! Setter stor pris på det, skal si fra når jeg har født! ;)

Annonse

Hei:)

kan du være så snill å se på meg i dag..?

sist du så på meg(for noen dager siden) nevnte du graviditet i løpet av året. kan du si noe mer ang det ? eventuelt når?

fødte veldig tidlig forrige fødsel.. hvordan vil det ble neste gang?

økonomi, og jobbforholdene til samboeren min( han er født 07.02.75 )

Helene 10.11.85

Hei -mtp-,

Kunne du tenke deg å se på meg i kveld?

Jeg skal til vurdering for induksjon 28.7, to uker før termin, og lurer på om jeg blir moden nok til å bli satt i gang den dagen. Eller ikke? Lurer også på om det kommer til å ta veldig lang tid dersom jeg blir satt i gang den dagen, har hatt relativt kjappe fødsler før.

I tillegg lurer jeg på omdenne også blir stjernekikker, eller om alt går greit?

På forhånd tusen takk!

Fd 240174

Hei -mtp-! Håper du har det bra :)

Du så på meg for noen uker siden, og sa at du så graviditet på meg i november, kanskje før.

Mannen min så på meg i forrige uke og sa "BABY DU ER GRAVID"! Har ikm på fredag og har litt små symptomer........

Er jg gravid?

født 270387

han 200876

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...