Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 4+3 i dag med mitt 3 barn.. har fra før en 00 modell og en 03 modell. har også to stebarn født i 00 og 03.

Noen med erfaringer på så mange barn?? Eller med aldersforskjellen??

Hvordan ting kan forventes og sånn med de andre barna.. Hvordan si det og når eventuelt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei fru Heidi :)

Godt å se det er flere som satser på mange barn.

Jeg er 5+3 med mitt fjerde barn. I tillegg har jeg tre bonusbarn. Alderen på barna er 11 - 20 år , så her er det virkelig en skikkelig attpåklatt.

Jeg har mye samme tanker som deg , når og hvordan skal vi si d ? Vi har bestemt oss for å ikke si noe før etter 12 uker. Min minste på 11 år har i flere år "mast" om en lillebror , og tre av de andre har også ymtet frempå at det hadde vært morro. Guttene på 18 er de vi er mest spente på. Aldersforskjellen blir jo veldig stor, samtidig tror jeg et felles søsken er med på å forsterke samholdet mellom "stesøsken".

Barna deres på 8 og 11 år kan fort synes dette blir spennende.

Tror vi må ha hele flokken samlet når vi forteller det , så alle får høre det samtidig.

Skrevet

Heisann :)

Vi har blitt enige om å vente litt med å si det iallefall, selv om vi har pratet om det hele familien, om hva det ville si om vi fikk en til.. Alle sammen mente at vi "trengte" en til :) Men jeg mener også at det er de som bør få vite det først, så de ikke plutselig får høre det av noen andre som ikke klarer å tie :P

Men må innrømme at jeg har fryktelig lyst å bare skrike det ut til hele verden :D Jeg er så gla, men alikevel redd.. Jeg har to venninner som mista i desember og januar.. ho eine var 4 mnd på vei.. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...