Gå til innhold

Stikk i lysken. Noen som har d??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i noen dager fått veldig stikksmerter i lysken til tider. Helt i bikinilinja og de har beveget seg fra den ene lyskesiden til den andre. Er jo alltid litt redd for blodpropp og sånn når en er gravid og idag fikk jeg konstatert lett til moderat svangerskapsforgiftning på sykehuset. Nevnte disse smertene for legen og hun sa at d kunne jo være blodpropp, men var ikke snakk om noe mer enn d! Noen som har noen formening om hva d kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heji. jeg har hatt det siden uke 13....er i uke 33 i dag, har det ikke vær dag men ofte... gjør ganske så vondt. legene har aldri nevnt dette med blodpropp annet enn da jeg var på legevakten med det i uke 13. de nevnte også brokk siden smertene høres ut som det. men de finner ikke det heller. de sier også til meg at det kan være de båndene som strekker seg nå som livmor og mage vokser. evt arrvev om man har hatt ks, noe som jeg har hatt. skal ha mitt 4 ks om noen uker. gruer meg... hvertfal nå som du nevnte blodpropp....

Skrevet

Jeg har de siste ukene fått kramper i lysken på ene siden viss jeg står lenge. Vet ikke helt om det er det samme, men veldig ubehagelig! (37 uker)

Skrevet

Denne stikkingen har jeg hatt i noen uker, og det er nok babyen som beveger seg nedover/tar mer plass og dermed klemmer på noen nerver. Jeg er litt av et syn når jeg på byens kjøpesenter plutselig roper OJ og tar meg mot innsiden av låret:)

Dårlig gjort av legen å nevne blodpropp uten å utrede ytterligere eller ha en beroligende samtale med deg om det. For sannsynligvis så er det jo ikke noe verre enn det jeg har beskrevet ovenfor her...

Skrevet

Er ikke så veldig stressa for d lenger, ble bare litt småbekymra når legen nevnte blodpropp... Siden d beveger seg fra side til side er d nok ikke blodpropp for d holder seg jo bare på ett sted og går ihvertfall ikke frem og tilbake... Er nok sikkert bare babyen som klemmer på noen nerver som de nevner over her ja! Takk for svar, jenter! :)

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at babyen klemte på en nerve. Hadde det kun på høyre side et par uker, men den siste uken har jeg hatt det på begge sider. Stråler litt nedover låret, og jeg roper til jeg også:) Det kommer så uforberedt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...