MsPondus25 Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Har den sist uka vært veldig "sliten" i magen. Er førstegangs, og 30 uker på vei. Det kjennes ut som om når du tar en sit-up, men stopper halvveis (da magen jobber mest) , bare det er slik hele tiden! Veldig spent mage, og det er til tider tungt, sppesielt å sitte mer enn en halvtime i samme stilling.. Spesielt når jeg sitter oppreist er det tungt, uansett stilling (ben i kryss eller ikke, osv). Magen klarer bare å slappe ordentlig av når jeg ligger flatt på sengen. Flere som har det slik? Noe som hjelper / er det normalt?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Ja dette hørtes kjennt ut ja Første gang fikk jeg det litt lenger ut i svangerskapet, denne gangen litt tidligere Og det er slitsomt! Men jeg vil tro det er helt normalt ja.. Tenk på alt som presses oppover og det blir mindre plass der, og så tror jeg at siden lungene får 20% mere "syre" altså oksygen, så vil det føles litt sånn pluss at man blir fortere andpusten. Det hjelper egentlig bare å ligge hos meg også.(ikke ligg på ryggen) Men jeg har merka at det er ekstra ille etter jeg har spist meg mett (sikkert fordi det tar enda mer plass). Så det er ikke sånn heeele tiden, men ofte. Lytt til kroppen og ta det med ro du Vet det er slitsomt, kjennes ut som man trener muskler hele tiden uten stopp.
MsPondus25 Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2011 Takk for svar Ja det er akkurat slik det kjennes ut, som om jeg trener muskler hele tiden men at de kun tar pause når jeg legger meg flatt på sia, eller på ryggen med bena i været Tungvint... Da skal det altså være sånn (eller verre) de siste 10 ukene og? ;p Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå