Gå til innhold

Hva synes dere om foreldre som har barna sovende i sengen sin hver natt når de er 5 og 7 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahha! Det er helt på trynet!! Det erh elt riktig!!

Men vi har gitt opp, hehe!! Fireåringen vår sover hos oss. I går la hun seg i sin egen seng og lå lysvåken fra 1930-2400. Da ga vi opp, som de idiotene vi er, og la henne i vår seng. Da sovnet hun på 1 sekund. Så bar vi henne over i sin egen seng. Haha. Faen. Føler det er håpløst jeg.

Skal bli mer konsekvent etter ferien, lover!

Skal jeg synse noe om disse foreldrene? kanskje de liker det, kanskje de synes det er koslig, kanskje det er en grunn til at de gjør det på denne måten! Hvorfor må dere mene noe om hvordan andre gjør ting hele tiden?? det er jo ikke akkurat snakk om barnemisshandling her.

Annonse

ååååå herrrrrrrreeeeguuuuuud!!!

det var da måte på hva man skulle henge seg opp i?!?!?!

hva spiller det for rolle hva DE gjør??

har det noen betydning for DEG?

NEI! derfor burde du seriøst skaffe deg et liv!

det som ikke har noen betydning for DEG skal du heller IKKE henge deg opp i!!!

åååå blir oppgitt!

koselig? javel og hvor lenge er det koselig å ha barn sovende inne hos seg, til de er tenåringer? Tenker at disse foreldrene kommer til å slite big time når de plutselig skal være konsekvente og barna må sove i egen seng.

Haha, den er grei:) Det er jeg som har dem sovende hos meg, ville bare høres hva dere andre synes, siden jeg angrer som en hund på at jeg gjorde det slik og det har blitt en frytelig dårlig uvane som jeg ikke aner hvordan jeg skal ta tak i. Nei, det er faktisk ikke hyggelig å ha barn sovende i sengen hver natt, ingen av oss får den kvalitetssøvnen vi hadde fått om vi hadde sovet hver for oss.

Dette har nå gått så langt at jeg ikke vet hvordan jeg skal snu det.

hi

Datteren vår på tre har sovet med oss nesten hele tiden bare nå i sommer har hun begynt å sove i egen seng. Men hun er syk og derfor fått trygghet og varme fra oss.

Jeg ser ikke ned eller negativt på foreldre som har barna sovende samme seng. Det er det som er best for familien som er det viktigste uten sovne og hvile fungerer ikke familielivet.

Annonse

Hvorfor stille spørsmålstegn ved dem som foreldre liksom? de er vel gode foreldre uansett. OG ja, kanskje noen liker å sove sammen med barna sine! Og som andre sier, det er ganske vanlig i andre kulturer.

uansett greit å begynne å feie for egen dør.

Jeg tenker det ordner seg selv på et eller annet tidspunkt... Hverken fjortissen eller konfirmanten synes vel neppe det er noe kult å sove sammen med mamma og pappa, og har nok emigrert lenge før den tid...

La nå folk få gjøre som de vil!! Det er ikke alle som får panikk om ikke alt følger boka.

Hvis alle de involverte synes det er ok, er det vel bare koselig det! Men hvis det bunner i manglende evne hos foreldrene til å si nei, er det jo spesielt, det er jeg enig i.

Vi har hatt begge våre i senga til de var ca 5 år, om ikke hele natten og hver natt, så hverfall veldig ofte. Synes det var kjempekoselig å våkne av ei lita hånd som strøyk over kinnet.

Jeg får samboer om 6 mnd og han har gjort det klinkende klart at barna skal ut av sengen innen den tid. Hans to barn sover hele natten på eget rom og har alltid gjort det. Jeg forstår ham kjempegodt og får vel prøve å få dem over på rommene sine ila sommeren/høsten.

hi

Hvis man er alenemamma er det nok enklere og la dem sove der også. jeg har barna sammen med meg i sengen min når sambo er borte. det er så kos og sove sammen med dem =)

hvorfor tror du at man tar seg nær av innlegget om man blir litt frustrert over spørsmålene her?

jeg samsover ikke med så store barn.. for jeg har ingen barn.. jeg kan vel alikevel få lov til å si at det er latterlig å henge seg opp i hva andre gjør og ikke? eller?

Husk bare å ikke jag dem ut av sengen pga ny samboer. Å føle seg avvist, er liksom ikke det beste grunnlaget for forholdet mellom dine barn og din nye mann........

Legg heller vekt på at nå er de så store at de kan bare ikke dele seng med deg lenger :)

Jeg sov selv i senga til mamma og pappa frem til jeg var 6 år, tok ingen skade av det! Så lenge både foreldre og barn synes det er ok, ser jeg ikke problemet..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...