Gå til innhold

Caspian

Anbefalte innlegg

Å bli enige om guttenavn har vist seg veldig vanskelig!

Jeg har en del navn jeg liker, men samboeren min liker ingen av dem. Han har få forslag, og det er vanskelig å finne noe som vi begge liker.

Nå har han funnet ut at Caspian kan være et aktuelt navn. Det er ikke på min topp 10 liste, men det er et navn som jeg synes klinger fint, og egentlig liker godt.

Men så har jeg jo lagt merke til at en del folk her inne på forumet virker å være negative til navnet, så da blir jeg litt preget av det.

Fra før av har vi ei jente som heter Olivia.

Så da er jeg interessert i kommentarer angående navnet, og hvordan dere syns det fungerer til Olivia.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143409402-caspian/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caspian og Olivia klinger veldig godt sammen! :o)

For all del - ikke bry deg om hva alle andre mener. Alt er smak og behag og det finnes absolutt ingen universell fasit på hva som er et fint navn og ikke - alle snakker fra sitt subkjektive ståsted ;o) Så jeg synes ikke det skal rokke ved ditt syn på navnet. Litt pussig, men jeg føler de som roper aller høyest og utrykker sin kritikk til gangs generelt om navn her inne, ville aldri vurdert å latt seg påvirke i negativ retning vedr. navn de liker selv ;o)

Personlig så liker jeg Caspian! Selvsagt farget av en av heltene fra C.S Lewis' bøker om Narnia, men navnet har sneket seg inn på listen her også. Som deg så ligger ikke navnet helt i toppen på min liste, men det er et av de ytterst få som vi faktisk kan enes om på guttenavnsiden :op Hadde bare ting vært like enkelt som med jentenavn... ;o))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143409402-caspian/#findComment-143409440
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...