Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 18 juli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv 13 dager igjen og er lei!! Vil så gjerne ha

lille prinsen min nå!! Er nr 3 og begge de to andre kom før termin..

Men virker som om at han her trives godt i magen..

Masse lykke til alle sammen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 dager igjen her! Gleder meg skikkelig! :D Første kom 9 dager før termin, men da ble jeg satt igang pga svangerskapsforgiftning..

Lykketil til deg også kozepus :)

Skrevet

10dager igjen!!!! Er så lei nå!

Skrevet

Jeg har 17dager igjen til termin og holder på å bli sprø!:) med sammentrekkninger,mageknipe og tungpusthet,så håper jeg babyen finner veien ut snart. Gikk 14 dager overtid med førstemann og vil ikke gå overtid denne gangen. Masse lykke til jenter!

Skrevet

7 dager igjen og jeg venter og venter :)

Skrevet

har 11 dager igjen :=) er ikke sånn super lei men lille gullet kan godt komme nå :=)

Skrevet

10 dager igjen. Babyen kan godt vente ca 5 dager, det hadde passet perfekt ;)

Skrevet

1 dag på overtid... Men blir satt i gang i morgen :-)

Skrevet

10 dager igjen til termin, men har nettopp fått påvist svangerskapsforgiftning og hvis d blir mye verre snakket legen om igangsetting... :)

Skrevet

11dagar att....

Eg har verdas leiaste nåle/sprøyteskrekk, men har i dag bestilt modningsakupunktur.... Er det mogleg? Eg kvir meg allereie!!!

Går igrunnen greit å vera gravid altså, men er litt utålmodig... ;)

Skrevet

50dager igjen :D gleder meg sånn til å se og holde lillegull nå <3 er så lei, begynner tilogmed å bli lei av å være lei :P

Skrevet

69 dager igjen! Er absolutt ikke lei, synest det akkurat var 160 dager jeg. Er sykmeldt i 2 uker til å skal nyte det, så skal jeg prøve å jobbe litt de siste 4 ukene før permisjon:)

Skrevet

en dag på overtid...baaahh......

Skrevet

77 dager igjen!

Skrevet

19 dager igjen!!

Hadde det ikke vært for at jeg har vondter overalt så hadde jeg nok ikke vært såå lei, men slik jeg er nå så håper jeg at det ikke er mange dagene igjen.

Dette er nr 3, og de andre kom 9 og 5 dager før...så er jo lov å håpe på reprise :)

Skrevet

6 dager igjen.

Og ble idag OMSIDER ferdig med å pakke fødebaggen, gjøre klar vogga, barnevogna og brette sammen og sortere nyvasket babytøy.

Nå er det beina på bordet og Mad Men resten av uka! ;-)

Skrevet

9 dager igjen, og er veldig klar!

Har ikke pakket bagen enda, men tenker å gjøre det i dag.

Skrevet

-3 dager.... overtid er kjeeedelig!!!!!!!!!

Skrevet

1dag igjen i følge mens-termin, 5dager igjen i følge UL-termin! Og nå er jeg lei av å vente på lillegutt! :P

Lykke til videre :)

Skrevet

Termin i dag...ser ut som veslefrøkna trives i magen...

Skrevet

29 dager nå - mindre enn en måned!!! Pakker snart baggen min, for om denne går til termin blir jeg forundret ;)

Skrevet

88 dager igjen! DET er lenge det....... krysser fingra og håper tida går fort x x x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...