Gå til innhold

for en kjedelig sommer:(

Anbefalte innlegg

jeg og barnet vårt/barna hans er for det meste alene og vi kjeder oss!Mannen er opptatt med sin bedrift og vi har ikke penger til sommerferie i år.

Vi bor på en liten plass så badeland/hoppeland osv er ikke mulig. Vi har gått turer, vært på stranda å badet(når været var bra den ene dagen hehe), grillet og prøvd å kost oss så godt vi kan, men nå er jeg tom for ideer og vi kjeder oss...

noen bra tips?barna er fra 1 -10 år :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143408999-for-en-kjedelig-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

de er faktisk gått lei av shopping:P hehe...måte på hvor mye leker/klær man trenger/vil ha...;)

fisketur blir litt vanskelig med 1 åringen, iallefall om man skal overnatte...vi får se hva de vil, ene er hos en venninne nå:)

takk for tips, tar gjerne imot flere:)

Jeg er også for det meste alene med ungene nå i ferien. vi har ikke penger til noe tur eller noe shopping så vi har bare vært hjemme. men, vi har kost oss masse. nå har vi vært veldig heldig med været da, så vi er ute hver dag. når jeg er sliten eller skal gjøre noe husarbeid så sender jeg ungene ut alene for å finne på noe. de er 3 og 5 år og leker seg hele dagen. når yngste sover på dagen får eldste lov til å spille på DSi sin om hun vil det. De har ikke hatt noen kjedlig sommer føler jeg da. Det var ikke store feriene jeg hadde da jeg var ung heller, men jaggu var sommrene artig fordi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...