Mammapudding Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Fikk mensen i dag og lurer på om dere ser graviditet på meg i august da 16.05.84
zassy☆ Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Hei fikk en oppstart på noe i august, men jeg tror ikke det er graviditet..hmm.. Faktisk så peker okt/nov seg bedre ut, og mulig fødsel til neste juli/august, er ei jente jeg ser da. Krysser fingrene for deg
Mammapudding Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Takk for svar snille du Men du har sett sommergraviditet på meg før, så vil heller at du skal ha rett på det
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Hehe, føler meg litt rusten med spåingen ettersom det er såå lenge siden sist så kan jo være jeg traff bedre før Tror nok du blir gravid innen de neste månedene iallefall, du er ikke typen som bruker så lang tid tror jeg! Håper alt er bra med deg! Klem.
Mammapudding Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 Håper du har rett:) Syns allerede vi har brukt lang tid:p Men det er sikkert fordi jeg trodde det skulle klaffe med en gang siden vi ikke prøvde da vi ble gravide med Leah. Hvordan går det med deg da? Nå er det nå ikke lenge igjen til hun kommer vel?
SuperMuffin Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Håpte det var lov å hive seg på her. Lurer så veldig at jeg holder på å bli gal her jeg sitter på jobb og ikke får gjort stort.. Kan du se om jeg er gravid nå ? Er mellom EL og TR og venter spent på om dette er min måned. Føler i det ene øyeblikket at jeg er gravid og i det neste så er jeg ikke gravid. Og hvis jeg ikke er gravid, kan du se når jeg blir ? Kan du også si meg hvordan mine foreldre vil reagere når vi forteller at vi skal ha barn ? Er veldig spent, da de ikke har hintet i noen retning, spesielt litt rart siden jeg er gift og alle andre forventer et barn når som helst. Kanskje de ikke er klare eller at det bare er uvirkelig.. hfmr.. er er veldig snusfornuftige.. 020787 <3 Tusen takk !!
SuperMuffin Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Kanskje du klarer å snuse frem om det blir gutt eller jente også ? Er veldig snilt om du har tid til å kikke på meg altså, setter stor pris på at noen klarer å døyve min grusomme nysgjerrighet og bekymring..
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Men har dere prøvd så lenge nå da? Skjønner hva du mener da, tiden går jo sykt sakte uansett når man håper på klaff. Bare en måned går jo sakte, håper for deg Joda det går forsåvidt greit med meg, har vært innlagt på sykehus med premature rier nettopp og legen tror jeg kommer til å føde tidlig, bare krysser fingre og tær for at jeg kommer meg over 34 uker for de sier at da er mye gjort. Men er sykemeldt nå, fått streptokokkinfeksjon, og forkortet livmorhals, skal på kontroll i morgen og er utrolig spent, håper ikke det blir fødsel enda,,er visst ei utålmodig ei jeg har inni der Alt ble plutselig veldig virkelig og ganske skummelt da jeg ble innlagt..er ikke helt psykisk forberedt på fødsel enda merker jeg Klem!
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 Hei Lille Blomst Gidder du å lage en egen tråd eller sende meg en pm? Blir så forvirret når det er flere på samme..iallefall nå når jeg er litt rusten på spåingen. Har ikke anledning til å se på deg akkurat nå, men kan prøve litt senere i dag Klem!
Mammapudding Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2011 Uffda Zassy, får håpe hun holder seg der inne enda noen uker! Du får ta det med ro så godt du kan og ha lykke til i morgen:) Vi har prøvd siden november, hadde pause i februar og startet å prøve igjen i slutten av mars..så syns det begynner å bli en stund:/ Men vi har jo Leah, så det må jo gå ann å få til en til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå