hoppla Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Jeg er så trøtt og sliten for tiden at jeg så vidt klarer å holde øynene opp( 7+3) Hodet verker, jeg vil bare kaste opp, svimmel og følelse av å være sjøsyk hele tiden. Jeg kan ikke huske jeg var slik i mitt forrige svangerskap. Jeg jobber turnus, så det er slitsomt å jobbe sene kvelder for å så begynne igjen tidlig på morgenen. I tilegg har jeg ei lita tulla å ta vare på, men har heldigvis fått mye hjelp av min mamma. Lurer på om jeg skal ta en ultralyd bare for å få en bekreftelse på at d er noe der inne, som gjør d verdt alt dette. HUFF, beklager, dette ble bare syting men..
To tette + snart ei med flette Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Er lov å syte litt når man ikke har det helt topp Jeg har vært veeeeldig trøtt ett par uker nå, syns det var litt tidlig da jeg akkurat er fullgåtte 5 uker nå. Ingen svangerskap er like, jeg hadde mitt "verste" med førstemann, var sykemeldt for ekstrem kvalme, så bekkenløsning, så hadde jeg ett par mnd "fri" før jeg fikk bekkenløsning igjen mot slutten av svangerskapet. Forrige svangerskap var jeg verken kvalm eller hadde bekkenløsning og var i så fin form at jeg tok i litt for hardt og ble sengeliggende pga mye kraftige kynnere og begynnende svangerskapsforgiftning Poenget mitt er, lytt til kroppen, den gir ganske tydelige beskjeder om hva den trenger....graviditet er ikke en sykdom, men jeg er for å ta vare på seg selv og heller være litt sykemeldt om det er nødvendig Lykke til, håper det løser seg på et vis
L_i_n_d_a Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg er og utrolig trøtt for tiden 7+0 i dag.Helt ille altså. Er værst på ettermiddagen. Da bør ejg helst sove en times tid. Jeg har ferie nå så har jo muligheten til å slappe av litt ekstra, men er spent på hvordan det skal gå når jeg skal begynne å jobbe igjen. Jeg jobber skift så det blir noen ettermiddager + at jeg har ei på nesten 3 år. Mannen er veldig flink til å ta henne med ut når jeg må ha en dupp heldigvis. Men snart begynner hverdagen igjen...
MrsKALA Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Hei, jeg har det sånn jeg også. Jeg var litt små kvalm de to siste ukene, men kvalmen i dag er neste ikke til å holde ut. Ingen ting hjelper... Jeg er også veldig trøtt, og da passet det jo perfekt å bli gravid mens jeg holder på med innspurten til phd graden min... men i dag leverte jeg heldigvis første utkast til veiledere, så nå kan jeg endelig slappe av og bare vœre gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå