Gå til innhold

Noen som har kjent at de har blitt gravide??

Anbefalte innlegg

haha jeg begynner å minne meg om de som ser spøkelser på høylys dag. Vi prøver å få barn, og jeg vet jeg hadde EL i løpet av helgen (testet positivt på EL-test lørdag ettermiddag).

Hadde sex i går kveld og i natt, ca 5-6 timer etter at vi hadde sex våknet jeg av en stikkende litt tung (merkelig måte å forklare det på, men det var slik det kjentes) i underlivet, litt til høyre for midten.

Ikke direkte smerte, bare ubehag, men tilstrekkelig til at jeg våknet av det da.

Hva kan dette ha vært? Som iherdig prøver tenker jeg at "aha, det var sikkert befruktningstidspunktet". Kan det ha vært det, eller noen andre teorier?

Fortsetter under...

hahaah lyste opp rommet faktisk!! :D

første gang kjente jeg det. våknet ca 10 dpo av at noe "gravde" sg ned inni der. tok positiv test ca en uke etterpå.

andre gang kjente jg ikke noe særlig til det utenom dagen før jeg testet fikk jg sånn "urolige" ben mens jg lå¨i sengen( som jeg hadde på slutten av forrige sv.skap) følte det på meg da

testet positivt dagen etterpå.

Tredje gang kjente jeg at det gravde seg litt ned og samtidig disse "urolige" bena...

testet positivt dagen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...