Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg prøver og bli gravid.

For ca tre år siden satt jeg inn en hormonspiral pga endometriosen.

Dette hjalp utrolig mye mot smertene jeg fikk når jeg hadde sex.

03. mai 2011 tok jeg den ut for å prøve å bli gravid.

27 juni fikk jeg første mensen i to dager.

Men nå begynner jeg å få store smerter igjen når jeg skal ha sex.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. For det begynner virkelig å bli utholdelig å ha sex.

Og det gjør det jo litt vanskelig, tanken på at jeg vil bli gravid :(

Noen tips for hva jeg burde gjøre???

Burde jeg ringe legen?

Påforhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags smerter har du?

Skrevet

Vanskelg å forklare...

For å si det litt ufint.

Hvert eneste støt gjør sykt vondt.

Og det er ikke det at han bånner meg.

Og jeg kjenner igjen smertene fra før hormonspiralen. :S

Skrevet

er ikke meningen å grave i sexlivet ditt ;) men, du er kåt og våt nok? Jeg bestilte Pree-seed på billig-tester, og sexlivet vårt har fått en heeeeelt ny start. Nå gjør det ikke lenger vondt når han skal inn...

Det er et glidemiddel som ikke skader sædcellene, og det følger med en spøytelignende greie, slik at jeg får det inn i meg. Og da går ALT mye bedre med en gang.

Vet ikke om det hjelper deg, men jeg kan kanskje anbefale å prøve det :)

Skrevet

Hehe det går bra. :)

Nei er nok ikke der problemet er.

Alt er i skjøneste orden sånn sett :):)

det er ikke vondt når han skal inn men i støtene (hvis du skjønner)

Men takk :)

Skrevet

hehe, ja da så ;)

Nei, da har jeg ingen tips gitt.

Kan bare ønske deg lykke til videre, og håper at det ordner seg på et vis for dere :)

Merkelig hvor mange rare ting vi syns er helt normalt å diskutere her på BIM ;) hihi.

Skrevet

Hmm.

Ok, lurer på om jeg drøyer den litt og så ringer legen.

Hahhaa ja tenkte på det. Fint nå vet hele BIM at jeg har vondt når jeg har sex :P haha :) jaja :)

Skrevet

jaja, sånn er det ;) er helt normalt å legge ut om sexliv og detaljer her :)

husker da jeg begynte å være her inne for to år siden.

Da var vi en gjeng som la ut om hvordan utflod og slim forandret seg fra dag til dag, ettersom eggløsningen nærmet seg.

Det er da en helt normal ting å diskutere? Er det ikke? hihi :D

Nei, her inne kan vi få svar på de merkeligste ting - så ingen fare :D

Skrevet

Hahaha ja har lest litt sånne spørsmål og må innrømme jeg rødmer litt :P hehe :)

Men det er jo greit da når man er så mange mennesker på samme plass, er jo noen som vet noe om noe :)

Hehe :)

Skrevet

Huff! Veninna mi sliter også med det, tok henne 2 år å bli gravid. De måtte rett og slett sprøyte inn sæden til tider siden det var så vondt! Men hun ble gravid til slutt takke være akupunktur som stabiliserte mensen syklusen hennes. Desverre har hun fortsatt vondt grunnet endometriose. Legen gjorde ingenting annet enn å anbefale godt skylling med fingeren i skjede-partiet ved dusjing samt noen skjede-øvelser hun skulle gjøre. Dette er FULLSTENDIG idiotisk i mine øyne da de i andre land som England, rett og slett utfører en mindre laseroperasjon i områdene der nede med unaturlig høy cellesamling. Jeg har anbefalt henne å dra til en god privat-klinikk i London og utføre en slik behandling. Verdt det med tanke på hvor vital et godt sex-liv er i et forhold. Med fysisk smerte ved samleie kommer også det mentale stresset rundt sex som forverrer situasjonen. Til slutt sitter man der i en ond sirkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...