Stjernehimmel Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei jeg er rimelig fersk i her inne, sluttet på p-pillen i april og har siden det hatt to sykluser hvor den siste varte i 36 dager. Før jeg begynte på p-pillen for ett år siden hadde jeg standar sykluser på 28-29 dager. Nå i litt desperasjon for å finne el har jeg beynt med eggløsningstester (strips fra billigtester). startet og teste på fredagen som var den 11. dagen i syklusen min. Fredag og lørdag var testen helt blank, i går begynte den å bli lyserosa, var det på morgenen og testene ble sterkere i løpet av dagen. I dag for en halvtime siden tok jeg en ny test og den var knallrosa, teststreken var nesten sterkere enn kontrollstreken.Dette var morgenurin vet ikke om det er lurt ¨teste med det men:S Er det lenge til eggløsning er på vei eller har den vært. Noen erfaringer? Når lønner det seg å ha sex? Hadde sex på lørdagen, men samboer orker ikke å ha sex så ofte som jeg vil så jeg får ikke dratt han med meg i seng. Er så redd for at muligheten skal gå i fra oss denne måneden og at lørdagen er litt for langt unna for muligheten til å bli gravid. Takker for alle svar jeg får *Stjernehimmel*
Irene Adler Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm#toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå