Gå til innhold

Dere med Iphone 4 eller Samsung Galaxy S 2, Hvilke av de burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en Samsung Galaxy S 2 og jeg vil heller ha den enn Iphone4. Bakdelen med iphone er at du må bruke itunes.

Bakdelen med Samsung er at det ikke er hurtigknapp for kameraet.

Jeg har iPhone 4 og er superfornøyd. Har nå aldri prøvd samsung galaxy, så kan ikke si noe om den. Men iPhonen passer perfekt til mitt bruk, digger alle applikasjonene. Bildene er veldig bra selv om det er 5 mpk. Jeg har enda ikke funnet noen bakdeler med den tlf.

Samsung. Jeg har begge i hus. Iphone 4 kan ikke sammenlignes. Dårligere farger, kamera. Det er en fin tlf altså men s2 er så mye bedre. Raskere og har alt det nyeste. oversiktelig også :)

Jeg har iPhone4 og er superfornøyd! :) Jeg har ikke prøvd Samsung Galaxy, så det kan hende at den er like bra, men jeg har hørt at iPhone generelt har bedre skjerm i utelys enn andre smarttelefoner (vet ikke om dette gjaldt Samsung konkret, men i hvert fall HTC).

Ulempen med iPhone er at du må bruke iTunes/Appstore og binder deg til en datamaskin for backup osv. Jeg har lært meg å leve med det, og er ellers fornøyd med alt på telefonen. Blant annet liker jeg at "ting bare virker", det har vært utrolig lite "dilling" med denne telefonen. Jeg jobber med data selv, og har ikke behov for å måtte dille med telefonen min også for å få ting til å funke; det holder med datamaskinene. ;)

Annonse

Jeg har også begge og Samsung vinner glatt. Det finnes ikke råere tlf på markedet i dag. Sjekk ut hvilken test du vil.

Jeg er spent på hvordan iphone 5 blir, men inntil den kommer så finnes det ikke noe bedre enn samsung sin. Mye bedre mtp brukervennlighet og. Apple er litt sluere.

Har iPhone 4 og det er ikke en telefon jeg vil skryte opp i skyene. Kameraet er veldig bra selvom det bare er 5 megapicsel(?) kamera og det er artig med alle aplikasjonene man kan laste ned. Men jeg har prøvd utallie ganger å finne ut av iTunes og klarer ikke å skjønne det så å laste bilder og musikk til eller fra pc får jeg ikke gjort.

Når jeg fikk telefonen skulle jeg prøve å få flyttet over tlfn nmr. Har lest at det skal gå, men finner ikke noe mer enn det. Ringte tilogmed til en plass hvor de drev spesielt med iPhone men de viste heller ikke hvordan Man skulle gjøre det.

I tillegg så har jeg bare hatt tlfn min noen mndr og den har allerede begynt å tulle. Ofte får jeg for eksempel ikke lagt på etter tlfn samtaler.

Både jeg og samboer er litt lei iPhone4 og vurderer og bytte da den ikke svarer til forventningene vi hadde. Har vært mer fornøyd med andre telefoner.

Å flytte over telefonnummere/kontakter er vel stort sett alltid et problem når man bytter mellom telefontyper... Men for iPhone4 er det enkelt, altså; bare f.eks. å opprette en gmail-konto (hvis du ikke allerede har en) og overføre kontakter fra gammel telefon til iPhone via den. Gjort på et blunk for min del, og greit å ha sikkerhetskopi av kontakter på gmail også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...