Gå til innhold

Hjelp!!er dette halsbrann??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet inatt av brennende følelse i halsen, er så "sterkt"/svir i halsen at jeg føler for å kaste opp:( er 37 uker, har ikke kjent dette tidligere, så blir jo litt bekymra:/ hva hjelper evnt mot halsbrann? Vert å funnet meg et glass melk nå, håper det hjelper litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et glass med melk før du legger deg, ikke spis mindre enn 2 timer før du legger deg eller ha lovehearts ved senga :)

høres rart ut men uten lovehearts hadde nok ikke jeg overlevd !

funker som bare rakkern :D har en pakke ved senga, en i bilen og en i veska , det fine er jo at det er billig :)

Skrevet

Høres ut som halsbrann ja! Kom deg på apoteket i dag og kjøp flytende Gaviscon. Denne hjelper utrolig bra og det med en gang, kan trygt tas av gravide.

Ellers er det fordel å kutte ned på kaffe, sterk mat, kanel/kardemomme, eplemost/brus som en ofte får mer halsbrann av.

Skrevet

Takk for svar!:) skal komme meg på butikken å apoteket med en gang! Vil ikke ha flere sånne netter:/

Skrevet

Jeg vil også anbefale flytende gaviscon. Lovehearts hjalp meg bare om jeg spiste dem hele tiden. Ikke akkurat bra med så høyt sukkerinntak.

Skrevet

Også lurt å ikke spise for store, fete måltider, og å holde hodet høyt etterpå, altså ikke legg deg ned, støtt opp hodet litt på natta hvis du er plaget da.

Skrevet

Kan drikke kaffe men ikke the:-), jus er tabu, Gavison tablett bruker jeg rett før jeg legger meg, spiser og drikker ikke den siste timen før jeg legger meg, ligger høyt på to puter.

Første gang jeg hadde dette trodde jeg at jeg hadde fått omgangssyken:-O

Skrevet

Kan virkelig anbefale tyggetablettene Link fra apoteket! De er med peppermintesmak og hjelper umiddelbart. Lett å ha i veska og faktisk ganske gode! Kanskje litt sunnere enn Love hearts ;P

Skrevet

Vil også anbefale love hearts...funker som bare det mot halsbrann og oppstøt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...