Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg fant ut at jeg er gravid med nr.2 for 1 uke siden. Ikke planlagt og veldig uhøvelig. Skal være 7 uker på vei nå. Jeg er alene med ei datter på 2 år, men har god kontakt med barnefaren til begge. En stund trodde vi kanskje at vi kom til å finne tilbake til hverandre (som resulterte i denne graviditeten), men nå er vi ikke så sikre lengre. Og nyheten som graviditeten var ikke så godt mottatt. Han føler ikke for et barn til nå, ihvertfall ikke slik situasjonen er mellom oss. Og jeg ønsker vel egentlig ikke heller et barn til, nå som jeg står uten jobb og er kommet inn på skole til høsten. Ikke var den forrige graviditeten noe særlig bra,spesielt følelsesmessig. Følte meg veldig alene, meget uattraktiv, og når forholdet til barnefaren hang i en tynn tråd, så hjalp ikke det heller noe særlig på. Bekkenløsning fikk jeg også, så nedturen for at jeg ikke kunne bevege meg så mye, var stor. Jeg ønsker meg jo et barn til, bare kanskje ikke akkurat nå. Men det er noe som vokser i meg, og jeg har symptomer på graviditeten, så jeg føler meg gravid. Er egentlig ikke for abort, og etter å ha lest om hvordan abortene utføres, så knekker jeg sammen og gråter, tenker at jeg aldri vil kunne klare å gjøre noe slikt.. Så hvordan skal jeg kunne klare å velge? Er der noen som har erfaringer og råd å komme med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143407921-hvordan-velge/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå