Gå til innhold

Ca 12 timer igjen til lillebror kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor har nettop vert her og fortalt at jeg blir trillet inn i morgen tidlig klokken 9.. Hjelpes meg! Men nå skal det bli deilig å se gutten min, lurer på hvem han er, hvordan han ser ut, om han er veldig liten eller vanelig. Stor er han vel desverre ikke uansett. Men nå er det bare 3 uker til termin, så ferdig er han nok (-: Lurer på om han er blond eller har mørkt hår som jenta mi hadde når hun kom, selv om både mamman og pappan er blonde. Lurer på om jeg får sove i natt.. Ja, det er mye jeg lurer på i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til i morgen!!! det blir spennende å se babyen din. og om han har mørkt eller lyst hår. Jeg er bare i uke 29 ennå. Så prøv å sov godt i natt det trenger du vet du :-)

Skrevet

Takk (-: gleder meg og gruer meg, men gleder meg mest tror jeg.

Skrevet

Lykke til!

Jeg skal gjennom det samme om et par uker. Håper å høre din historie en noen dager:)

Skrevet

Takk, skal komme med en oppdatering etterhvert (-:

Skrevet

Jeg skrev det på tråden min også, men en gang til - Masse lykke til med ks i morgen. Snart har du lilligutt i armene dine:))

Skrevet

Takk (-: ja det er helt merkelig å tenke på at i morgen ligger han her hos meg <3

Skrevet

Lykke til:) Nå er det ikke lenge igjen:) Håper du har fått sove litt i natt:)

Skrevet

Bare 1 time igjen nå!! Lykke til! :D

Skrevet

Masse lykke til, snart har du prinsen i armene dine:):) Selv ligger jeg her på føden og venter på å bli igangsatt idag, gleder meg sånn til å møte prinsessa mi:):) Termin idag!!! Wee..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...