Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har som de fleste her inne pco, går på Metformin, har ikke hatt mens siden des. 2008. Har prøvd med både Provera og Pergo uten at vi har klart å bli gravide. Har den siste tiden gjort noen forsiktige kostholdsendringer, trent masse (hvis man ser bort fra de siste ukene da jeg har vært på ferie..)

I løpet av våren har jeg gått og fått akupunkturbehandling for dette - i alt 10 behandlinger - og til min største forundring kom TR på besøk nå i juli. En helt normal blødning, varte i 6 dager, hadde litt mensverk men ikke noe veldig ille. Jeg ble tatt på sengen for det er over tre år siden det skjedde. Det føles absolutt som en veldig god premie fast jeg litt nøkternt tenker at vi får se om det blir en syklus av det og om jeg får mensen nå i august også.

Uansett så ville jeg bare fortelle dette, at akupunktur kan ha en positiv effekt på oss :)

Ønsker dere alle en god kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143407830-pcos-og-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Jeg fikk ikke TR før jeg hadde avsluttet alle behandlingene men til gjengjeld så hadde jeg masse andre symptomer som humørsvingninger og kviseutbrudd ;) Min akupunktør fortalte meg at da hadde jeg en syklus likevel og så etterpå kom TR... Er jo virkelig håpefullt :)

Ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...