Gå til innhold

Hvor ofte må dere tørke støv før det vises at det støver?

Anbefalte innlegg

Jeg tørket støv i går kveld, var skuffet i dag da jeg så at det var litt støvete igjen. Ser alt støvet som flyver i lufta :( På grunn av lite skuffer på kjøkkenet lot jeg visper, sleiver osv stå i en stor skål på kjøkkenbenken, men jeg måtte slutte fordi det støvet ned sånn.

Tør ikke la tannkost og sånn stå fremme på badet, da det er ekkelt om det støver ned.

Har vasket alle gardinene og takene, hva mer kan jeg gjøre?

Fortsetter under...

Gardinbrett, har du det?

Hvis man for eksempel har et støvete ullteppe i sofaen og noen setter seg på det, vil det komme ei støvsky opp fra teppet.

Det skal holde å tørke støv ei gang i uka, eller sjeldnere.

Jeg tørker støv en gang i uken - ser aldri at det ligger støv der, men kluten viser jo noe annet. Har lyse/hvite møbler så kanskje derfor.

Trappen derimot blir støvet ned hver dag og tas flere ganger i uken.

Hva er gardinbrett for noe? :)

Ikke noe tepper i sofaen nei, men puter. Trekkene kaster jeg i vask nå og da.

Støvsuger sofaen og alt annet når jeg støvsuger også.

Googlet meg frem til at det ble støvete av å tørke klær i stua, så jeg sluttet med det. Men det har ikke blitt noe bedre.

HI

Jeg gleder meg til sommeren pga varme. Jeg gleder meg til vinteren pga lite sollys som gjør at jeg slipper å se alt støvet. (Vinkelen på sola har også noe å si.)

Jeg vasker over kjøkkenbenken hver kveld, og når jeg står opp og sola skinner ser jeg atter et lag med støv. Jeg vasker og tørker støv oftere om sommeren. Må bare akseptere det!

Støv er fra klærne våre og huden vår. Må alltid leve med det, og ingen klarer å holde det støvfritt. Husk å slå i sofaen mens du støvsuger den, mye støv som kommer opp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...