Gå til innhold

Blir gal, trenger noens mening der ute..

Anbefalte innlegg

Vi fikk en svak strek på en graviditetstest fra billigtester.no i går kveld.

Hadde inseminasjon for første gang 2 og 3 Juni. Tok to stk idag tidlig også, en fra billigtester, den var lik som i går kveld, kanskje litt sterkere. Tok en fra CB, den var veeldig svak...som en skygge.

Men, har hatt LITT menssmerter i 3 dager. Kom litt brunt slim i går og litt mer i dag..men det er nesten ingenting. Har ikke kommet noe friskt blod. Skulle hatt mensen den 15, men vet ikke hva vi skal tro siden det kom litt mer i dag? Hva tror dere?

Bilde av testen fra i går

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/597219/offset/0

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig å spotte/ha menssmerter i begynnelsen av en graviditet. For du er gravid, det er det jo ingen tvil om :-)

Ta kontakt med lege hvis du begynner å blø som ved en mens.

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg! :)

Den testen er jo klin lik eggløsningstestene jeg holder på å knote med for tiden... de slår ikke ut ser du!!!!

Jeg vet ikke hvordan det er med graviditet, men ved eggløsning skal det være to STERKE røde streker...

Vet eggløsningtestene kan brukes ved graviditet også, men vet ikke hvordan strekene skal se ut da....

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Jeg hadde også sånne billig tester. Og de visste akkurat det samme som din da jeg var gravid. Så du er nok gravid:) Gratulere! Og det med at du blør, det gjorde jeg også. Det blør fordi egget fester seg til livmoren. Så det er nok ikke farlig:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...