Malex Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Oppdaget for bare 5 dager siden at jeg var gravid. Har følt meg helt fin fram til da men de siste 3 dagene har det kommet og gått "murringer" i magen. Det kjennes ikke som mens-smerter, mer som luftsmerter eller mageknip. Er bekymret for at det skal være noe galt...noen som har opplevd det samme? Har ikke vært til legesjekk ennå da jeg er på ferie. Det er ikke direkte vondt men mer ubehagelig, spesielt med stramme klær :-/ Hva kan det være?
Gjest Hippo ღ Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Helt normalt Det er mye som skjer i magen nå
Mittførstebarn Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Det er helt vanlige murringer du har. Jeg oppdaget også at jeg var gravid i uke 5 og da hadde jeg mye "liv" i magen og endel korsryggssmerter. Også mye luft og jeg var veldig forstoppet. Bukselinngen strammet konstant. Dette har gått seg til. Nå er jeg 8+4 og magen er kun litt oppblåst på kveldstid og de verste murringer har gitt seg. Det skjer mye inni oss nå så det er grunnen og alt er helt normalt! Kos deg med graviditeten
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 ha det på samme måte, og jeg er 6+3 i dag:)
viervindens Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Har det på samme måte her, er nå 5+6. Det som er min største begrensning til nå er tretthet og at brysta er så ømme at jeg nå må gå med sportsbh hele tiden, allikevel gjør det vondt. Far derfor ikke kommet meg på trening siden det er så ubehag. Og jeg har ikke engang stor byste! Veldig irriterende! Håper at det demper seg litt etterhvert så det går ann å gå ned en trapp uten å holde seg over puppene, haha:)
Malex Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2011 greit å vite at det er flere som opplever det samme. ubehaget blir borte når jeg ligger så da er sikkert alt som det skal :-) man kommer jo ikke bort ifra litt ekstra bekymringer nå i starten ;-) jeg har ikke så ømme bryster ennå, men kvalme som kommer å går ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå