Gå til innhold

Oppblåst og mage allerede

Anbefalte innlegg

Flere her med oppblåst og stor mage..? Er mitt tredje svangerskap og i slutten av uke 5 "poppet" magen ut.. Umulig å holde den inne, og har relativt mye ømhet / vondt i magen. Er vel magemuskler som takker for seg og hormoner som lager treg mage..?! Dette skal skjules i seks uker til, hjelp!! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143407524-oppbl%C3%A5st-og-mage-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da! Jeg er også oppblåst innimellom, uansett hva jeg spiser. God plass til struttemage under denne huden ;) Hormonene sørger for treg mage ja, drikk mye vann og spis fiber og håp på det beste! Lykke til med å skjule magen ;) Håper oppblåstheten gir seg snart.

Du er nok ikke alene om å ha oppblåst og stor mage nei, men den kommer og går litt hos meg da...rare greier. En dag kan det se ut som jeg er tre-fire mnd på vei, for neste dag å ikke være noe i det hele tatt. Er i mitt tredje svangerskap jeg også forøvrig, men er blitt seks år siden sist alt.

Lykke til med å skjule magen ;)

Jeg er og mye oppblåst og føler meg rett og slett småfeit. Ikke er jeg tynn fra før heller. Har gått ned 14 kg før svangerskapet og nå tenker vel folk "se det ja, hun klarer ikke å holde vekten nede nei" :) føler snart jeg må begynne med gravidbukser og er bare 7 uker på vei... Er mitt andre svangerskap.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...