Gå til innhold

Ny, men treffsikker på spåing - hva vil du vite?

Anbefalte innlegg

Hei Elin, 06.10.83

Hvis du spiller kortene dine rett vil det dukke opp en ny mann i høst.. November får jeg opp.

Og ja, jeg ser flere barn, men er litt usikker på om dette er barn du får med denne mannen eller om det er barn han har fra før, for det har han.

Dette er veldig detaljert, så her bør jeg være forsiktig, men han har en datter som heter noe på L.. lena, lea...

Jeg ser at du er en sosial type, og du vil ikke få muligheten til å blomstre like mye sosialt i en ny jobb, men utfordringene vil være større.

Fortsetter under...

Hei Gunn :)

Håper du får tid til å spå meg, siden jeg aldri har fått svar tidligere :)

Jeg lurer på hvordan det går i forhold til barnefar (min x) og meg når det gjelder økonomiske uenigheter. Også lurer jeg på når og hvor jeg finner en ny mann? Har vært singel i flere år :( Også lurer jeg på hvordan det vil gå med datteren min i fremtiden (født 17.10.2004).

Jeg er født 04.06.1984

Hilsen Nina

Hei Gunn! Håper du kan hjelpe meg å svare på spørsmålene jeg lurer på :)

Er 6 uker på vei, lurer på om det er en gutt eller jente i magen min? Og blir det en "normal" fødsel? Tenker keisersnill ol.

Hvor mange barn kommer jeg til å få? ( evt. med samme mann, eller en annen?)

Lurer også litt på bosituasjon, jobb og utdanning viss du ser noe der:)

Blir veldig takknemmlig for svar :D

Fødselsdato: 10.05.91

Annonse

Tusen takk for svar! Så spennende å lese:-)

Og så rart du sa det med en gutt med brune øyne, for jeg har sånn på følelsen av av neste blir en gutt. Samboeren min har brune øyne men vår første fikk mine blå, så det blir spennende:-) Og ang. tidspunktet høres det også logisk ut i forhold til en sånn halvveis plan, så det var veldig koselig å lese. Tusen takk:-)

Mvh,

Mona.

Annonse

hei Linn her!

er gravid nå med termin 4 januar, vil h*n komme før eller etter termin?

har før mistet i uke 30, vill denne graviditeten gå bra?

gutt eller jente?

er nå sykemeldt pga kvalme og hodepine, vil jeg snart være tilbake i jobb?

født 25.10.84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...