Gå til innhold

Ny, men treffsikker på spåing - hva vil du vite?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Linn, 16.08.82,

Nei, det ser ikke ut til at du og barnefar blir sammen igjen dessverre.

Men fortvil ikke, det dukker opp en annen når du minst aner det. Ser en mann som begynner på A....?

Hold øynene åpne så du ikke går glipp av ham, for her er det du som må gjøre fremstøt!

Mvh Gunn

Hei Nikki,

Det jeg får opp på deg er litt vagt. Ikke noe negativt i det, det kan bety at du har ressurser i deg til å skape din egen vei der du vil gå. Derfor er det litt vanskelig for meg å se hvor den veien vil gå.

Ser ut til at du har vært gjennom en tøff periode, ikke nå helt nylig, men i 2009?

Ja, jeg ser et barn til på deg, en jente.

Hei Mona, 04.11.84

Ja, du vil få tilbud om fast jobb der du er nå, men på sikt vil det være andre oppgaver enn du gjør nå. Fast ansettelse i seg selv vil ikke gi deg noe voldsomt lønnshopp, men på sikt ser jeg en bedring.

Jeg ser en gutt, med brune øyne, antagelig blir han født sent 2013, eller tidlig 2014.

Annonse

meg 110479 han 290776, ei jente født 150308.

Jeg lurer på om jeg blir gravid igjen snart? Hvor mange barn vi får? Kjønn på barna? Om jeg snart får ny jobb? Om mannen får ny jobb snart eller blir han værende der han er? Om økonomien vår snart blir bedre?

på forhånd takk for hjelpen!

Hei Gunn

Hadde satt stor pris på om du kunne spå meg når du fekk mulighet.

Mitt navn er Ellen fødd 05.09.72

Blir det flere barn? Når? Kjønn?

Ser du en mann i live mitt? Navn? Når?

Hva ellers ser du og hva i framtiden?

Takk mvh Ellen

Hei_:)Jeg er født 09.01.1981. jeg lurer på om jeg vil finne en ny mann etterhvert.er det mange år til?Vil jeg få flere barn.og hvordan ser helsen min ut framover ..hva med jobb?Spent på hva du ser .håper på svar :)

jeg som skrev dette heter Melissa; meg 110479 han 290776, ei jente født 150308.

Jeg lurer på om jeg blir gravid igjen snart? Hvor mange barn vi får? Kjønn på barna? Om jeg snart får ny jobb? Om mannen får ny jobb snart eller blir han værende der han er? Om økonomien vår snart blir bedre?

på forhånd takk for hjelpen!

Annonse

HEi Gunn!

Det er Linn 16.08.82 her.

Du så at jeg og barnefar ikke ble sammen igjen men at det dukker opp en mann på A...ser du hele navnet og når han dukker opp?Evt i hvilken sammenheng.

Hilsen Linn

Hei Gunn!

Så utrolig hyggelig av deg à prøve deg på oss her inne:-)

Jeg heter Aina og er født 21oktober1981!

Jeg har planer for når jeg ønsker à bli gravid neste gang,ser du om det vil gå som jeg ønsker!? Når ser du graviditet?

Ser du kjønn på neste barn evt?Hvor mange barn og kjønn ser du?

Ser du noen endringer i økonomi?

Tusen takk:-)

Hei Gunn!

Så hyggelig at du er villig til å spå damene her inne!!

Jeg har blitt spådd av ei her inne tidligere, å er utrolig spent på om du og hun andre sier noenlunde det samme :)

Jobb og kjærligheten er mine spørsmål.

For å hjelpe deg litt på vei, så kan jeg fortelle at jeg er fast ansatt å har vært det i 12 år, er gift på tredje året, vært sammen i ti.

Hilsen

Mariann, 170977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...