Gå til innhold

Ny, men treffsikker på spåing - hva vil du vite?

Anbefalte innlegg

Hei Tonje!

Først jobb. Jeg ser at du kan få til akkurat hva du vil når det gjelder jobb. Du må bare stå på. Men vær obs på at en av referansene du oppgir i jobbsammenheng (en kvinne, i 40-årene?) kanskje ikke er så udelt positiv som du skulle ønske, så tenk deg litt om i valget av referansepersoner!

Det ser ut som du er frisk, så jeg kan ikke se noen utvikling i svulsten din, (Men er veldig veldig redd for å svare ang helse, dette må du sjekke med legen din og ikke stole på meg!!!)

Jeg ser at du vil få en gutt. Han vil antagelig komme i begynnelsen av 2013

Mvh

Gunn

Fortsetter under...

Så villt Gunn... for denne referanse dama har jeg faktisk vært litt usikker på om jeg har henne der jeg tror... Takk for at du så det!

Ang svulst, da vokser den kanskje ikke mer. Det hadde jo vært helt supert :)

En gutt i begynnelsen av 2013... vi holder på nå å prøver. Har eggløsning rett rundt hjørnet, så håper det ordner seg fortere.. men kanskje jeg mister da... siden det er så lenge til du ser neste baby..

Hehe... sånn er det, man får svar på noe, så dukker det nye spørsmål opp ;) Men tusen takk Gunn, kjempemorsomt dette :)

Mvh Tonje

Annonse

Annonse

Hei Maria 28.07.88,

Først sliter jeg litt med å se svigerfaren din, jeg får ikke helt taket på hva det er med ham, burde nok ha hans fødselsdato for å se det klarere. Men jeg lurer på om det er litt uenighet mellom deg og din mann/samboer i forbindelse med dette. Stå på ditt og forklar din kjære hvorfor du mener det du mener. Han er ikke helt mottakelig, men stå på, så vil han se det. Det er til det beste for alle parter til slutt.

Jobbsituasjonen din - er du midlertidig ansatt / vikar? Jeg ser at du ikke burde henge deg for mye opp i det du gjør nå, men vær åpen for andre muligheter. Det vil snart dukke opp noe som du burde prøve selv om det kanskje ikke virker så bra med en gang. Det kommer til å gjøre mye for deg!

Mvh Gunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...