Gå til innhold

Ny, men treffsikker på spåing - hva vil du vite?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tonje heter jeg, født 15.03.80.

Jeg ønsker vite om neste graviditet, tidspunkt for det. Spent på hva kjønnet blir.

Så lurer jeg om om svulsten i lillehjernen vokser mer... Den er godartet, og har såvidt vokst på 3 år...

Jobb, får jeg "drømmejobben", lavterskeltilbud med rusmisbrukere?

Ser du noe annet? :)

Heidi!

Jeg ser at det vil dukke opp en snart, som er noen år eldre enn deg. men dessverre er heller ikke det den rette selv om det kan virke slik.

Men når det glir over dukker den store kjærligheten opp. Det som vil overraske deg litt er at det er en som er nærmere enn du tror, du har bare ikke fått øynene opp for ham.

mvh Gunn

Annonse

Maria her - født 28.07.88

Jeg lurer på hva som skjer fremover med jobbsituasjonen min?

Også lurer jeg på hvordan det vil gå med svigerfar, kan jeg gjøre noe?

Takk for svar :) Og om du ser noe annet, gjerne ta det med..

Hei Helene,

Du kan bli gravid i løpet av året. Ikke stress, det kommer!!

Du vil få muligheten til en ny jobb som kanskje ikke virker så innbydende, men ta den. Du vil få muligheter der som er helt unike, og med de kommer økonomien seg. Du har det litt trangt akkurat nå, men du er fornuftig og vil komme deg gjennom det, styrket!

Noe annet... vel, jeg ser en mann som du har et litt anstrengt forhold til som du burde vurdere å ta en oppvask med., dere vil begge få ting mye bedre på plass etter en samtale. Litt usikker på om det kan være en far eller sjefen din? Han er i 50 årene..

Mvh

Gunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...