Gå til innhold

Herreguuud for en blogg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi: Ja, det går an å se sånn ut, ser du ikke det? Alle mennesker er forskjellige, noen har spesielt utseende, stil eller personlighet, eller sin egne lille miks. Dette lærte vi da vi var små, glem aldri det.

Jenta som eier bloggen: Hi sa aldri at du var stygg, hun er sikkert bare ikke vant til folk som ikke ser ut som at de er klipt ut av motemagasinene (går sikkert på ungdomsskolen) Ikke ta deg nær av det, og for all del; hev deg OVER hennes nivå, ikke synk ned til det.

Gjest Ambivalent

Skjønner godt at bloggeren blir både sint og lei seg av dette, og da er det nok fort gjort å skrive det sinte innlegget hun har i bloggen sin.

Om man har rosa, blondt, svart, brunt, orange eller hva som helst som hårfarge, så burde ikke det ha noe å si. Ikke klesstil heller, vi er forskjellige og liker forskjellige ting.

Bloggen min ble også "hengt" ut her tidligere, noen dømte, andre ikke.

Og for hun som sier at det ligger noe bak hos de fleste som har den stilen: Jeg har slik stil og det ligger ingenting bak annet enn at jeg synes det er pent, jeg har heldigvis en fantastisk god selvtillit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...