Gå til innhold

Nervøs på grunn av hodepine

Anbefalte innlegg

Har vært plaget med hodepine i ca. 2 uker. Begynte da vi var på ferie hos min mor. Det føltes da som vanlig skallebank og jeg tok en paracet hvorpå det gav seg litt. Men så kom det tilbake og denne gang var det vondt i venstre bakhode. Dagen etter kjente jeg ingen smerte, men utpå dagen følte jeg meg litt små svimmel og trøtt. Jeg tenkte at det kanskje hadde med spennings hodepine å gjøre. Det var noen hektiske dager og mye støy og leven, ettersom vi var mange som ferierte i samme hus (mann og 3 barn samt mine brødre og min mor). Så forsvant det litt igjen, men jeg kjente meg fortsatt trøtt. Da vi kom hjem til oss selv, kjente jeg litt av hodepinen igjen, men denne gangen var den litt over hele hodet. Jeg har inntrykk av at jeg ofte blir "vær syk". Når det er trykkende luft ute og gjerne regn eller uvær i vente, får jeg ofte hodepine og/eller skallebank. Vurderte å kontakte lege i morgen, fordi jeg engster meg for at det kan være noe alvorlig. Tror dere dette er noe å bekymre seg for, eller kan det bare være noe forbigående? Jeg flyr ikke til lege i tide og utide, men siden jeg har 3 små barn bør jeg kanskje ikke utsette en slik sjekk?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...